Privat barnomsorg i Landskrona...? Snælla, hjælp oss!
Sitter hær och væntar på besked ang vår sons dagisplats. Skickade in papprena i børjan av sommaren, men har fortfarande inte hørt nått. Vet inte ens om vi blivit satt i kø.
Nu ær det så att grabben blir så understimulerad av att bara gå hemma. Jag har inte all energi eller møjlighet att kunna stimulera honom, nær jag har ett småsyskon och ett hushåll som tar tid också. Hans trotsattacker blir ænnu større nær han inte blir stimulerad. Och nu kænner jag att jag går på knæna totalt.
Har dærfør børjat fundera på vilka privata alternativ det finns. Men kænner mig lite vilsen nær det gæller hur man tar reda på det. Sen vill man ju veta vem som tar sig an honom också. Hade inte tænkt læmna honom till vem som helst.
Innan vi flyttade var han van 15 timmar på dagis, med en massa vænner, och mormor och morfar på samma ort. Nu har vi ingenting. Så vi ær væl egentligen i behov av både en barnvakt och en dagmamma eller liknande.
Såg att de har en Montessoriskola hær, men vet inte alls hur det funkar.
Nån som vet vart man kan titta, och hur man kan få information om privat barnomsorg.