• LR75

Hoco Falcon

Hej! Vi ska resa till Teneriffa i början av september och letar efter en bra vagn att ta med oss. Har hittat en Hoco Buggy Falcon på kidsroom.de
    Någon som kanske har en sån eller vet om det är något att satsa på??
    www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop/42e88320004dc1fa274050f336060645/Product/View/SPL05&2D157&2D00006

Tackar på förhand!
    Kramar Linda

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-07-28 09:07:32:
    www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop/42e883ed0018366e274150f33606063c/Catalog/1072

Hmmm...välja Hoco Austria Buggys

• Svar på tråden Hoco Falcon
  • LisaDelaney

Vet inget om märket men tyckte den såg bra ut, stor suflett tex. Annars kan jag rekomendera Maclaren Techno XT, finns bild i mitt galleri. Riktigt bra för att vara en paraplyvagn, dock dyrare än den du kikat på.

• LR75

LisaDelany - vi har tittat på den, helt ok, men priset lockar inte. Jag tror att den tyska vagnen är likvärdig, priset är iaf tilltalande.
    Det verkar som om Hoco:n verkar ha rätt bra liggläge oxå.
    Vi får se, har inte bestämt oss riktigt än.
    Är liggläget bra i Maclaren?

• LisaDelaney

Liggläget i Technon är i princip fullt, rumpan är i en grop så det är lite annorlunda jämfört med en "vanlig" vagn. Har ni betällt ännu?

• LR75

LisaDelany - näe vi har inmte beställt än men vi ska ta en tripp till barnens hus idag och klämma och känna lite...men det lutar nog åt att vi beställer den tyska vagnen ikväll.

Svar på tråden Hoco Falcon