Skickar du julkort till dina barns förskola?
Undrar om man kanske borde göra det...
Undrar om man kanske borde göra det...
Nää, jag skickar typ aldrig julkort och skulle aldrig falla mig in att skicka ett till förskolan.. Vet inte om man ska göra det, får man väl själv bestämma :) Personalen blir säkert glad iaf.
Jag valde "annat". Kommer att skicka till mitt barns dagmamma.
Nä, vi skickar julkort men inte till förskolan?! De träffar ju vårt barn jämt ändå och han säger ju god jul till dem innan vi går på ledighet.
nej det gör inte jag, oftast så brukar föräldrarna gå ihop och köpa en julblomma till avslutningen
Annat: Brukade ge dem en varsin liten julgåva men då jag nu har två barn på två olika avdelningar blir det istället en liten korg till varje avdelning med pepparkakor, saffranskorpor, fikon och lite choklad i.
Jobbar på förskola och där jag har jobbat har det inte alls varit vanligt att man skickar julkort däremot brukar det följa med ngt litet kort med en God Jul-hälsning tex om man ger personalen en present.
Annat; brukar sätta in en liten julhälsning i lokaltidningen, man får den gratis om man är prenumerant, annars kostar den 29kr
Annat. Barnen brukar ge personalen en liten present (chokladask, godis, glögg, blomma, etc) och då brukar vi lägga med ett julkort.