• Shagwell

De kladdar på varandra, hur får jag dem att låta bli?

Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle lägga detta men det fick bli här...
    Vi umgås en hel del med ett annat par, (de bor bara några hus ifrån) Antingen bråkar de - ofta eller så är det överdrivet på det andra hållet dvs de sitter och tafsar/kladdar på varandra inför oss dvs tar varandra på brösten och på könsorganen (utanpå klädern aiofs) men hennes bröst kan han sticka in händerna under tröjan och tafsa...
    Oftast sker det när min kille tillfälligt går därifårn och ska sätta på kaffe, gå på toa eller så.
    Jag tycker det är kul att de är vänner för ovanlighetens skull men tycker i ärlighetens nman att det är störigt/respeklöst att sitta och kladda på varandra inför ensamma mig!
    Jag vill definitivt INTE få några bilder i mitt huvud av dem..huha!

Har sagt åt dem på ett trevigt sätt att hålla tassarna i styr tills de kommer hem, men det verkar inte ha fungerat...Vad gör jag?
    Vad hade ni gjort?
    Ska jag låta dem fortsätta eller ska jag gå därifrån?
    Tycker det känns fel att jag ska behöva lämna bordet för att de håller på!

Blir både arg och förvånad över hur vissa människor tyck fungera (eller inte fungera..)

Hjälp!

• Svar på tråden De kladdar på varandra, hur får jag dem att låta bli?
  • Danbala

Spruta vatten på dem, eller vad det nu är det sägs att man brukar göra med kopulerande hundar på garageuppfarten. Om de inte tar en SÅN hint...

• micki

jag vet hur det är...nästan

jag känner flera par som jag träffar då och då. de sitter och kysser varann och tar på varann hela tiden när jag sitter där ensam och min kille är enda borta i egypten. kan de inte vänta tills de kommit hem? tycker de får visa respekt för mig som självklart saknar min fästman och vill göra likadant. blir så ledsen...

• plum

Usch det är det värsta som finns. Det är en sak om dom sitter och håller varandra i handen eller har handen på låret och ger varandra en puss ibland.
    Men kladdet kan dom vänta med tills dom kommer hem.

Jag tycker du ska säga precis vad du tycker, och få dom att fatta att menar allvar med det du säger.
    Säg att du tycker det är osmakligt att hålla på så. Det kan ju räcka med att du säger det till den ena i paret. Det brukar vara lättare då, Typ: Jag uppskattar inte att ni sitter och tar på varandras könsorgan när ni är hemma hos oss, Jag tar illa vid mig. Så snälla det vore kanon om ni kunde sluta med det.

Lycka till

• Shagwell

De tycker väl att jag är allt annat än pryd och skulle nog inte ta det på allvar...
    Vi får se, nästa gång ska jag ha fram vattenflaskan *s*

• NightmareQueen

Danbala tycker jag kom med ett bra råd

Men kanske sluta umgås med dem? Ger det inget att ha en relation med paret kanske ni ska låta bli.

Svar på tråden De kladdar på varandra, hur får jag dem att låta bli?