• Culete

Diskställ som lätt kan tas bort och fällas ihop...

... och som rymmer rätt mkt, speciellt för tallrikar. 
    Ser gärna att det passar den lite mer gammaldags stilen.

Hatar att ha saker på min diskbänk och tills det att vi köper diskmaskin har jag inte mkt alternativ än att diska för hand. Så stället får komma fram vid behov, men annars bo under diskbänken. Vore därför bra om det tar lite plats och enkelt går att klaffa ihop.

• Svar på tråden Diskställ som lätt kan tas bort och fällas ihop...
  • Culete

Verkar som ett ok alternativ men hur mkt tallrikar kan den klara? Underdelen ser inte så hög ut...

• Okaa san

den kalra säkert 20 tallrikar om inte fler! har med den hemma

Life i fragile
  • Culete

Ah, bra! Det är ju just dom jag behöver ställ till.

Kanske kan passa på att fråga lite mer nu när jag ändå håller på... Flört

Jag har sett någonstans, kanske på Ikea, att det finns en liten hyllplan med lådfunktion man kan ha under diskbänken, för förvaring av diskborstar mm. Vet ni vad jag menar och isf, vart köpes och passar dom alla skåp? Vill göra förvaringen under min blivande diskbänk så organiserad som möjligt. Endast en lucka och har en hel del saker jag vill få in där. (Allt från handdukar, papperskorg och påsförvaring till disktillbehör mm mm)

• Hera78

Vi hade GRUNDTAL diskställ från IKEA förut, nu har vi diskmaskin. Diskstället hänger på en skena man sätter upp på väggen och kan fällas upp mot väggen när det inte använts. Det går av någon anledning inte att gå in på sidan när jag försöker men den är längst upp till höger på den här sidan:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/series/08006/

Svar på tråden Diskställ som lätt kan tas bort och fällas ihop...