brukar det lukta konstigt i underlivet vid graviditet?
hur är det egentlgen, brukar det lukta annorlunda om man är gravid?Känner en stark och annorlunda lukt där nere...
hur är det egentlgen, brukar det lukta annorlunda om man är gravid?Känner en stark och annorlunda lukt där nere...
snälla någon
vet inte...? Låter konstigt att det skulle göra det.
Ja, jag har alltid luktat väldigt speciellt där nere när jag varit gravid. Lite starkare och ja..svårt att förklara. Jag har fått gå och tvätta mig och byta trosor typ tre gånger per dag just på grund av detta
har varit gavid förut men minns inte hur det var...har ej ätit något ovanligt...och det luktar väldigt starkt trts nya trosor...har även mensvärk...men men
inga fler som upplevt dålig lukt vid gravidite?
Hej! Jo då inte luktar jag hallon där nere nu när jag är gravid. Det beror troligtvis på att när man är gravid så kan man få mer flytningar och dem luktar ju inte hallon alltid. Jag har aldrig haft flytningar så att jag varit tvungen att använda trosskydd men nu så! Det är inget farligt, det är kroppen som "ränsar" ut saker som inte ska va där så att säga.
Urinen luktar oxå ganska starkt.
om man är gravid blir väl lukt och smaklökarna annorlunda?
Flowertime; var du gravid?
jag vet iofs inte om jag är gravid eller ej, men jag har inte luktat speciellt fräsch "där nere" iheller den senaste tiden, vet inte varför :-S
aha...va bra att veta...min sambo tycker nämligen att jag luktar "mens", men har ju inte fått den..två dagar sen...humm...kan d ha nåt samband?
ja....undrar ifall det kan det, iochmed så många av oss helt plötsligt luktar ganska "mysko" verkar det som....
hej där
nääää jag var tyvärr inte gravid men har läst att man kan lukta annorlunda...har bim snart och denna gång har jag inte känt efter särskilt mycket...hoppas på pluss snaaaaaaaaaart=D
är det riskfritt att behandla för svampinfektion om man är gravid?
ja har haft väldigt äcklig lukt under hela mina 20 veckor nu..lukar väldigt stakt urin tycker jag..ibland e de värre änn andra dagar..känsn som man byter trosor hela tiden..
tänkte testa om ett par dar om jag kan hålla mig..en vecka om jag e duktig. har bara ett test kvar, ett sånt billigt. :P
Malin 85 skrev 2009-01-22 22:04:08 följande:
tack..hehe...hoppashoppas...har fått för mig att de billiga inte är fullt så bra?