Blir aldrig mätt!
Jag har tänkt att jag ska börja äta nyttigt och fortsätta träna för att gå ner i vikt. (få bort kärlekshandtagen och magen)
Jag har alltså börjat äta var tredje timme. Nyttigt dessutom! På morgonen äter jag en stadig frukost, tre timmar senare (trots att jag blir hungrig tidigare) äter jag ett mellanmål som kan bestå av fil med "all bran flakes", en macka med räkost och gurka och tre skorpor med skinka. Känner fortfarande inte mycket mättnadskänsla, magen kurrar hela tiden. Nyss åt jag lunch, fyllde halva tallriken med pytt i panna och halva med rivna morötter. Maggen kurrar fast jag åt för tjugo minuter sedan...
Det är jättejobbigt att aldrig kunna känna mig mätt. Det här är ju ingen diet, det är ju så jag vill äta jämt.
Vad gör jag för fel? Är lite nervös för hur det ska bli när träningen sätter igång i höst. Man ska ju äta 2,5-3 timmar innan och 45 innan ta en fruk, smoothie eller liknande. Grejen är ju, att ska det vara såhär kommer jag ju få träna hungrig och jag blir lätt yr och illamående, så det är inte så smart.
Några råd?