• AnnaLina

Ta hål i näsan?

Hallå,
    är sugen på att ta hål i näsan. Har ni några tips på var i Sthlm området man kan ta hål i näsan som är bra? Skulle gärna vilja välja en liten liten sten som smycke så man inte får ett STORT läkesmycke. Vilket är vanligaste, att ta i vänster eller höger näsvinge?

Någon med tips!! Tack!!

• Svar på tråden Ta hål i näsan?
  • MansonDust

Vilken sida väljer man efter tycke bara. Jag valde höger och sen tog jag i vänster också.

• Believe In Faith

Tror inte det spelar någon större roll.
    Jag har haft i båda!

• Lovasraramamma

Jag har i vänster iallafall en liiiten silverpärla....hihi...å i tungan med...hmm

• Jag älskar Flora

Är lite trist kanske (har magpiercing dock, så jag gillar piercingar) men jag kan tycka det ser lite fult ut (ibland) med just näspiercing. Det ser ut som om personen har en stor FINNE på näsvingen ju!

Fast det kan vara snyggt också.

/Hej & hå!

• Lizzan

Jag har på vänster näsvinge.. Gillar inte heller för stora smycken så jag brukar ha antingen enliten silverpärla ellern en ministen. Har inget tips. Tog mitt hål själv (ung & dum )

• Believe In Faith

Jag hade bara en pyttemini som glänste till.

• Mamma2001

jag tog i väsnter förrut.... vart fort less på det och tog bort smycket...första läksmycket är ju en titan plopp ej stor framifrån men står ut en hel del

• BabyJia

Jag har i näsan på högra näsvinge...Å jag gjorde d för 6 år sen nu å då fick jag ju en läkering. Men en kompis te mej tog förra året å då hade dom ändrat, så nu e ju inte ring som e bäst för läkningen, utan en sån vanlig plupp. Men hon fick ju en sån plupp me en liten sten på.

Svar på tråden Ta hål i näsan?