Ert bästa sex EVER!!! Tell me..
Jag vill veta er bästa sexupplevelse!
Jag vill veta er bästa sexupplevelse!
När jag och min sambo hade sex för att göra barn, då när vi viste att jag hade äl..
Var så fränt hehe tror det var för att man hade sex för det endamålet det är meningen för haha sen va det lite djuriskt :D
Sen efter förlossningen när jag gått ner i vikt slutat amma och allt sånt, beställde jag lite porriga undekläder eftersom man haft sina sunkiga hipsteris ett tag..
var ocå en uppskattad omgång..
finns många fler gånger hihihihi
har inte haft den än.
Jag har och glömmer det aldrig :)
Oj,svårt att välja men något som jag minns är i början av mitt och sambons förhållande var när vi var på festival och hade sex i tältet i en väldigt trång sovsäck,kanske inte det bästa sexet i sig men var på något sätt jävligt upphetsande,folk överallt och att inte kunna röra sig obehindrat.Den där sovsäcken stod för sig själv till slut
Hade min livs underbaraste natt med en kille jag blev blixtförälskad i under en filminspelning. Han var det mest perfekta jag någonsin sett och tycker det fortfarande trots att jag älskar min sambo. Den här killen är skådis/modell och bara allmänt fantastiskt. Alla tjejer föll som furor så fort han kom in i rummet. Jag gav mig FAN på att det va jag som skulle få honom, vi flötade lite första dagen på inspelningen men jag trodde mest han skojade. Stället vimlade ju av heta tjejer så varför just jag? Kunde inte sova den natten, hade konstant gåshud och hjärtklappning. Det är vad man kallar att bli SJUK av förälskelse. Iaf. Andra dagen på inspelningen skulle avslutas med en utekväll och hörde att han skulle åka hem (hemstaden) dagen efter så jag tog chansen och kämpade hela kvällen med att få honom...jag lyckades. Vi va 4 st som drog på klubb och vi dansade...bara jag tänker på denna natten blir jag helt knäpp...sen säger han till mig att han ska gå på toa. Jag svarar: Okej. Och stannar kvar..haha. Så 1 minut senare kommer han och sliter tag i min arm och säger att han menade ju att jag skulle komma med.
Han va helt fantastisk när det kom till sex, perfekt kuk och perfekta moves Jag sög av honom på toaletten och vi lekte en massa. Men inte nog med det, en stund senare när vi gick därifrån så drog han iväg mig till en gräsmatta mitt i staden bakom en grävmaskin där vi hade sex.
FAN va bra det va!!! Jag stod där på alla fyra och trodde jag drömde.
Jag tänker på honom fortfarande, över 2 år senare. Blir jag singel av någon anledning så är det honom jag ska ha.
Lång historia...tror att känslorna gjorde allt så bra, kanske inte själva akten i sig.
Har jag med min flickvän. Vi träffades via mitt jobb och det dröjde inte ens 24 timmar innan vi hamnade i säng. Personkemin stämmer till 100% och det gör att vi har helt otrolig sex.
Men vi kryddar det även med lite "extrafolk" ibland :)
Mr Espresso skrev 2008-12-12 13:56:18 följande:
Med min äldre och erfarne chef då jag var 18... jag förförde honom, det var himmelriket
igår var mitt bästa sex på länge, min man "tog sig friheten" efter 8 år tillsammans att slicka mig....
det var såååååå skönt, trodde aldrig att jag skulle våga tillåta honom det, men igår bara skreeek min kropp efter att han skulle det.... utan att jag sa någonting, så slickade han mig....
behöver jag säga att det blev en repris i morse... och ikväll när han kommer hem... det var sååååå skönt....
och jag som är så pryd!!!