Tips på bra dammsugare!!! Vad tycker ni om Electrolux Ergorapido
Jag funderar på att köpa en damsugare. Har ni några tips??
Jag vill att den ska vara lätt och smidig. vad tycker ni om Electrolux Ergorapido ?? är den bra???
tack för alla svar.
Jag funderar på att köpa en damsugare. Har ni några tips??
Jag vill att den ska vara lätt och smidig. vad tycker ni om Electrolux Ergorapido ?? är den bra???
tack för alla svar.
Ergorapidon är jättebra, men jag tycker inte att den ersätter en vanlig dammsugare direkt.
Vi har en ergorapido på varje våning som vi använder när det behövs, men vi har även en vanlig dammsugare som man får ta ett tag med med jämna mellanrum.
vi bor i lägenhet så det är nödvändigt att ha två dammsugare.
dem vanliga då vilka är bra??
Jag tycker att den är bra. Vi har inte behövt använda den vanliga dammsugaren sen vi köpte "Ergon" i september någon gång. Så länge man dammsuger ganska ofta och det inte är allt för smutsigt funkar den bra. Men man får rensa munstycket och "sopen" ganska ofta för att den ska suga bra. Om man bor i hus och har stora ytor behöver man nog komplettera med en vanlig dammsugare då batteriet inte räcker så länge. Annars tycker jag att den är väldigt smidig att använda, speciellt den lilla hand-dammsugaren!
Vi har en sån här: www.consumer.philips.com/consumer/sv/se/consumer/cc/_productid_FC8212_03_SE_CONSUMER/FC8212
superbra för att vara så liten och kompakt.
Kostar just nu 299kr på mediamarkt.Vi köpte våran för 999.
mer förslag jag måste köpa en imorgon eller på söndag så vi har inte så mycket tid att funderar.
jag har barn hemma och använder dammsugare ofta varanan dag, därför vill gärna att köpa en smidigt och lätt.
på mediamarket rekomenderade en semens som var 1300 och på elgiganten rekomenderade miele som är för ca 2300 men vi har elgigantenkort så fick lite rabatt då blir för 1870, men jag tycker den är för dyrt, vad tycker ni??? Jag såg en liten bosch som var för 500kr på mediamarket jag tyckte den är lagom.
www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000ykjJMX8d&CatalogCategoryID=
Något jag tycker är viktigt när man köper dammsugare är hur mycket den låter. Vi köpte nåt billigt skit en gång och det är omöjligt att vara i samma rum som den nästan. Det är iaf något att tänka och titta lite extra på.
Vad sa dom på mediamarkt om den lille dammsugarn jag rekommenderade då??
www.consumer.philips.com/consumer/sv/se/consumer/cc/_productid_FC8212_03_SE_CONSUMER/FC8212
vi har denna och jag bara älskar den.. högst sugefekt på marknaden.. finns ett vred på hur mycket sugefekt man vill ha på och teleskopskaft och det skillde bara nån decibell på denhör och på den här Ultrasilencer
NovasMorsa skrev 2008-12-14 00:17:06 följande: