• Anonym

Hur ska jag bete mig? Gift man och jag dejtar!!!!

Hur fan ska man bete sig? Har nu under sex månader dejtat en gift man med två barn. Först vara det bara sex båda två var ute efter (jag är singel), men nu har det utvecklats till kärlek från båda hållen. Han ringer mig varje dag, minst 5 gånger om dagen. Han har en annan mobil med ett annat nummer som han ringer ifrån, och gömmer telefonen så fort han kommer hem. Vi ses 2 gånger i veckan ( han är resande i sitt arbete) Nu till saken.. Hur sjutton ska jag bete mig? Han är ju gift? Kommer han lämna henne? Ja, han säger det, men hur ska jag veta det och när?

• Svar på tråden Hur ska jag bete mig? Gift man och jag dejtar!!!!
  • Anonym

Ännu en som har gått på den klassiska historien om "hur dåligt han har det hemma, och jag älskar BARA dig". Pff. Han kommer inte att lämna sin fru för dig. Haha! Inse det. Jag hoppas att din framtida man är otrogen mot dig.

• Fille Fjonkan

Om han planerar att lämna henne - vad väntar han på? Vem har något att vinna på att han drar ut på det? Ingen antagligen. Så jag gissar att han inte kommer att lämna henne...

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Tös

Lämna honom!

Ring henne o berätta att han har en otrogen karl!

• PixieApa

Man ska inte datea gifta män. Det är så man ska bete sig.

• N1an

Tänker inte ens gå in på hur jag tycker du beter dig när du har sex med en gift man!

Men om han vill lämna henne så gör han det nu! Inte om en vecka eller om en månad. Då är han inte redo. Då utnyttjar han dig bara.

• modestyonly

Ska inte moralisera, gillar inte sånt!
    Men för att se vad han går för, så ställ ultimatum! Säg att du inte kan fortsätta såhär och att han får välja nu!

Jag är egentligen snygg och smal, men idag är jag ledig!
  • Mamsis

Hade han verkligen velat ha dig hade han gjort slut med sin fru FÖRST och sen dejtat dig.

• Anonym

Ja han har sagt att han har det dåligt hemma och att han sover på soffan.. Det stämmer alltså inte? Lurar han mig?

• Fille Fjonkan
    Anonym skrev 2008-12-12 20:47:46 följande:
    Ja han har sagt att han har det dåligt hemma och att han sover på soffan.. Det stämmer alltså inte? Lurar han mig?
    Så varför har han inte redan lämnat henne? Måste vara en väldigt skön soffa Oskyldig
    / Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Tös

Anonym skrev 2008-12-12 20:47:46 följande:

BS (BullShit)!

JA han lurar dig. Hört talas om att äta kakan o ändå ha den kvar?
Svar på tråden Hur ska jag bete mig? Gift man och jag dejtar!!!!