• Helenas

Prisvärt SPA i Stockholm?

Någon som har tips på SPA, gärna i city, som inte är så hutlöst dyrt?

Älskade Agnes, äntligen är du här.
  • Svar på tråden Prisvärt SPA i Stockholm?
  • lijepa

hasseludden, ligger iof inte i city men jag tycker det är prisvärt. fr 890kr för en heldag inkl SPA-avd, aktiviteter och mat. och en fantastisk upplevelse!

• Helenas

Kostar det inte mer på Hasseludden? Kanontips för framtiden, tack!

Dock hade jag inte tänkt lägga riktigt så mycket på den här julklappen utan mer runt 500 kr.

Någon som  har fler förslag?

Älskade Agnes, äntligen är du här.
  • Senap

Hasseludden är dyrt. Liksom sturebadet, Sthm day spa och Axelssons håller ganska lika priser.
    Centralbadet har även mindre paket där man får ganska mycket genom att bad och rock ingår då man köper en behandling.

Billigare kan man hitta om man tar någon av skönhetsskolorna som ligger i Sthm, de mindre skönhetsalongerna. Annars finns det billigare alternativ utanför.
    Vi var i Jacobsberg för några år sedan. Hade hela spa:et för oss själva och en halvtimmes behandling var för 500 spänn/skalle. Vet inte om det finns kvar dock eller om det var när de precis öppnat.

My sugar is raw
  • lijepa

oj, nu såg jag att det var ett företagserbjudande...

• Winelover

Jag har sett ett erbjudande att gå 2 personer på Sturebadet, och få ett glas champagne. För 950. Jag tyckte det lät OK.

• Winelover

Har de några bra SPAn?
    Min sambo fick en smartbox av sitt jobb i julklapp, som innehöll restaruangbesök. Vi tittade på de olika som mankunde välja mellan, och det var inget vi kände för att gå på. Tydligen var det även någon mer på jobbet som hade fått motsvarande för golf, och det fanns 1 bana att välja på i hela Stockholm (vet inte om det stämmer, dock), så det känns som om urvalet kan vara sådär.

Svar på tråden Prisvärt SPA i Stockholm?