• Anonym (prova)

Jag och min sambo vill ha sex tillsammans med ett annat par.

Det är en gemensam fantasi som vi skulle vilja förvärkliga. Alltså ha sex samtidig i samma rum med ett annat par. Någon som har gjort det tillsammans med sin partner? Hur kändes det? Var det ett par som ni kände eller några okända?
    Tror ni att det kan försämra vårat förhållande på något sätt?

• Svar på tråden Jag och min sambo vill ha sex tillsammans med ett annat par.
  • Anonym (anna)

jag och min man har haft sex med ett annat par...det var helt fantastiskt!

• Anonym

Jag har ingen erfarenhet förutom dokumentär på tv. Men ta ett par från annan ort det hade jag gjort.
    Sen att ni pratar innan om vad som får göras och inte. annars tror jag det kan påvärka

• Anonym (prova)

Anonym (anna) skrev 2008-12-12 22:35:03 följande:

jag och min man har haft sex med ett annat par...det var helt fantastiskt!
    Härligt att höra! hur träffade ni det andra paret?

Bör man umgås någonting innan och lära känna varandra eller ska man gå rakt på sak?
  • Anonym

Blev tvungen att läsa här. I början av vårt förhållande hade vi samma funderingar - kändes spännande, var supernära att svara på en annons, men bangade i slutändan. Men det hade ju varit nå't att komma ihåg.
    Hoppas ni hittar ett bra par att dela önskan med!!!!

• Anonym (anna)

vi hade sex med ett par vi känner ganska väl. jag är, eller var, arbetskamrat med kvinnan i det andra paret. vi började prata om det på en parmiddag säkert ett år innan det skedde. sen växte det och när vi alla kände oss mogna att göra det så gjorde vi det. det här är inget vi har ångrat överhuvudtaget och vi är fortfarande nära vänner med varandra.

=)

• Anonym (prova)

Anonym skrev 2008-12-12 22:39:52 följande:

Blev tvungen att läsa här. I början av vårt förhållande hade vi samma funderingar - kändes spännande, var supernära att svara på en annons, men bangade i slutändan. Men det hade ju varit nå't att komma ihåg. Hoppas ni hittar ett bra par att dela önskan med!!!!
    Jo, vem vet vi kanske också bangar i slutändan.. Men vi har verkligen fantiserat om detta länge. Ja, jag hoppas vi hittar några trevliga och likasinnade
  • Anonym (kille)

De vill vi oxå... Har haft den fantasin länge, blir riktigt upphetsad av tanken.

Men det är ju lixom inte bara att fråga första bästa par man möter på stan om dom vill knulla med oss är ju lite mer komplicerat än så! Man bör ju träffas och gilla varandra först å det känns som chansen är rätt liten att man träffar just det paret, men man ska aldrig säga aldrig, eller hur!?

• Anonym (q)

Jo, vi har fått till det några gånger... Oftast är det rätt kul.

• Anonym (prova)

Anonym (anna) skrev 2008-12-12 22:41:47 följande:

vi hade sex med ett par vi känner ganska väl. jag är, eller var, arbetskamrat med kvinnan i det andra paret. vi började prata om det på en parmiddag säkert ett år innan det skedde. sen växte det och när vi alla kände oss mogna att göra det så gjorde vi det. det här är inget vi har ångrat överhuvudtaget och vi är fortfarande nära vänner med varandra. =)
    [/citat]

Låter som ni verkligen hade tur att träffa det rätta paret Va härligt att höra att ni fortfarande är goda vänner också!

vad tro ni om att kanske träffa ett par genom en kontakt annons, eller kanske om man åker på kryssning och "raggar" upp ett par där?

Anonym (kille) skrev 2008-12-12 23:23:09 följande:
    [citat]
    De vill vi oxå... Har haft den fantasin länge, blir riktigt upphetsad av tanken.Men det är ju lixom inte bara att fråga första bästa par man möter på stan om dom vill knulla med oss är ju lite mer komplicerat än så! Man bör ju träffas och gilla varandra först å det känns som chansen är rätt liten att man träffar just det paret, men man ska aldrig säga aldrig, eller hur!?
    Nej, och man vill ju inte förstöra vänskapen med något par man känner genom att fråga och göra bort sig heller. Nej, man ska aldrgi säga aldrig
  • Anonym (prova)

Vad konstigt det där belv.. mitt svar hamnade mitt i citatet...

Svar på tråden Jag och min sambo vill ha sex tillsammans med ett annat par.