Bröstvårtsskydd
Nån som vet vart man kan köpa Bröstvårtsskydd, sånt som man har om man han mkt såriga bröstvårtor..
Nån som vet vart man kan köpa Bröstvårtsskydd, sånt som man har om man han mkt såriga bröstvårtor..
Kanske apoteket?
apoteket, vanliga mataffärer kan också ha har jag sett. Esska som gör dem har jag för mig och de är värda sin vikt i guld
då blir det att besöka apoteket idag :)
Nja dom säljs faktiskt inte på apoteket. Babyland köpte jag mina iaf
Tyckte apotekets skavde o var hårda så jag inhandlade Medelas och de var mkt bättre fast såklart dyrare. Stackare...men det kommer försvinna det onda.
Apotekets AVENTS amningsskydd..är underbara, mjuka och smidiga...skulle inte klara mig utan dem...
två st för 70:-.........
Barnvagnsaffärer.
Jag gissar att du inte menar amningsnapp.
Sök på nipple ease på google. De är bra.
Köp inte apotekets bröstvårtsskydd! Fungerar inte för mig, de är stenhårda o nästan skaver mot bröstet...
Ska åka till barnaffärerna 4-7 mil härifrån imorrn o se vad de har att erbjuda ist! Synd att det e långt o åka för en sån sak bara.. apoteket borde ha bättre utbud!
natusan finns nog i vanliga affären,vi handlar i en liten affär och där finns det det är toppen finns i vita och "hudfärgade"
Jag har köpt dom på apoteket och tycker att dom är stora och svåra att använda.. så ska kolla på barnvagnsaffären och i mataffären som ni berättar att de borde finnas på :) tack för tipsen! :)
en grön låda är natusans i