• Kiicki

Bröstvårtsskydd

Nån som vet vart man kan köpa Bröstvårtsskydd, sånt som man har om man han mkt såriga bröstvårtor..

• Svar på tråden Bröstvårtsskydd
  • bimmer

apoteket, vanliga mataffärer kan också ha har jag sett. Esska som gör dem har jag för mig och de är värda sin vikt i guld

• Pyret 25

Nja dom säljs faktiskt inte på apoteket. Babyland köpte jag mina iaf

• Vinterbaby

Tyckte apotekets skavde o var hårda så jag inhandlade Medelas och de var mkt bättre fast såklart dyrare. Stackare...men det kommer försvinna det onda.

• TheFamily

Apotekets AVENTS amningsskydd..är underbara, mjuka och smidiga...skulle inte klara mig utan dem...
    två st för 70:-.........

• AnnaSvea

Barnvagnsaffärer.

Jag gissar att du inte menar amningsnapp.

Sök på nipple ease på google. De är bra.

• tiger85

Köp inte apotekets bröstvårtsskydd! Fungerar inte för mig, de är stenhårda o nästan skaver mot bröstet...
    Ska åka till barnaffärerna 4-7 mil härifrån imorrn o se vad de har att erbjuda ist! Synd att det e långt o åka för en sån sak bara.. apoteket borde ha bättre utbud!

*Josefine 050314 & Denise 081112*
  • Lana

natusan finns nog i vanliga affären,vi handlar i en liten affär och där finns det det är toppen finns i vita och "hudfärgade"

• Kiicki

Jag har köpt dom på apoteket och tycker att dom är stora och svåra att använda.. så ska kolla på barnvagnsaffären och i mataffären som ni berättar att de borde finnas på :) tack för tipsen! :)

Svar på tråden Bröstvårtsskydd