• Januaritösen

Apotekets Apoliva-bindor efter förlossning

Har fått uppfattningen om att många tycker att Apotekets Apoliva-bindor är bäst att ha efter förlossningen. Men vilka av dem? Såg att det fanns lite tjockare, men de hade inga vingar. Det hade bara de tunna. Fast det kanske inte behövs? Har inte använt bindor på år, så har ingen koll, känner jag. Vilket är att föredra; tjocka eller med vingar?
    Vilka ska man köpa?

• Svar på tråden Apotekets Apoliva-bindor efter förlossning
  • Jesster

Nu har du ju bestämt dig för Apoliva vilka jag faktiskt inte provat. Efter två barn så har jag använt Always nattbindor och de är toppen! Tunna med jättebra uppsugningsförmåga och vingar.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Reyngirl

Jag tycker apolivas bindor bara kasade runt och vek sig dubbla Hur säkert känns det??
    Så jag testade Libress Goodnight och oj va bra dom var! Kändes inte klumpiga, har vingar och satt kvar där man klistrade dom

• Januaritösen

Aha...
    Nej, bestämt mig har jag väl inte. Tyckte bara att det var väldigt många som tyckte att de var bäst. Kanske ska köpa lite olika då. Och kolla sedan vilka som känns bäst.

Tack.

• NathalieAndersson

Jag körde Apolivas lite tjockare efter förlossningen och dom har funkat efter båda barnen. INget som har vikt sig eller nåt sånt?

*¨`·» Liam 060228 *¨`·» Neo 080722 (anderssonnatalie.blogg.se)
Svar på tråden Apotekets Apoliva-bindor efter förlossning