SMS-lån
Vart kan man ta ett smslån snabbt om man har skulder sen innan?
Vart kan man ta ett smslån snabbt om man har skulder sen innan?
10 spänn på att de 5 nästa inläggen kommer ifrågasätta varför man tar sms-lån om man redan har skulder.
Har du anmärkningar?
I så fall tror jag det blir svårt. Jag tror de flesta sms-långivare har som krav att man inte har några anmärkningar.
Men googla på sms-lån så får du ju upp olika företag som du kan kolla upp.
ReRant skrev 2008-12-13 15:46:45 följande:
ReRant skrev 2008-12-13 15:46:45 följande:
Om folk med skulder vill låna så har ju ingen annan med det att göra. Varför kan man aldrig starta en sån här tråd utan att detta skall börja diskuteras.TS vill ju veta vart man får låna. Varför inte bara svara om man vet vart TS kan låna istället för att diskutera TS tidigare skuder mm.Jag sjäv undrar åxå vart man kan låna med skuldsaldo hos kronis
Jag tror att det är för att vara snälla som de ifrågasätter. För när ni startar en tråd om att ni är så djupt nere i skuldfällan att ni inte kan ta er ur den, kanske måste sälja huset, bråkar om pengar, ska få utmätning på lönen osv. Då är det redan för sent...
Men som anonym 2 säger. Det kan bli svårt med anmärkningar. De flesta vill ju inte låna ut till dem som inte har betalat tillbaka sina gamla lån. Men det kan ju finnas andra lån som inte är sms-lån som går att få men då blir väl räntan ganska hög i stället.
En del sms lån bryr sig inte om att du har anmärkningar.
Men därimot går d direkt till kronofogden om du inte betalar tillbaka inom 30 dar plus en jäkla ränta.
det finns vissa smslåneföretag som tillåter att man har någon betalningsanmärkning, det borde stå på deras sidor.
Dock måste jag moralpredika litegrann ett sms-lån har i regel en effektiv ränta på 500 - 2000% och vad jag har hört så är de i regel inte intresserad av att ställa upp på någon uppdelning av skulden om man inte kan betala igen pengarna efter en månad utan då går det raka spåret till inkasso och kronofogden = fler betalningsanmärkningar.
Ta och sälj av saker eller gå till en pantbank istället om du inte kan låna av någon släkting.
Tar du ett lån på tex 2000 kr ska 3000-3500 va inne inom 30 dagar.Nej smslån e ingen hit
Vi har tagit sms-lån några gånger när det krisat sig av olika anledningar, bilen har gått sönder, vi fick dubbla hyror vid en flytt m.m
Och för oss har det varit räddningen, utan sms-lånen hade vi verkligen suttit i skiten nu.
Och att det kostar några hundra extra när man betalar tillbaka har inte seplat oss någon roll för just då är sms-lånet enda räddningen.
Anledningen att vi behöver det är för våran bil havererat o vi behöver en ny då vi bor på landet med dåliga förbindelser. Annars hade jag dratt mig för att sätta mig i sån fälla.
Hej.. Kolla på www.lånakuten.se. där finns olika sms lån.Kredit365 meddelandelån och ja lån är dom som e lättast att få låna av.
Har man inga anhöriga eller vänner som kan låna pengar om det krisar akut så ser jag inget som helst fel med att ta ett sms-lån, såvida man vet att man har råd att betala tillbaka det nästa månad och inte behöver låna gång på gång.
jag sitter själv i samma sits, nej ingen av dom godtar skulder. tyvärr. jag har redan kollat alla.
men kolla blue step, dom är bra