Han vill bara vara vänner
Träffade en kille i somras. Vi kände varann lite sedan innan men hade inte pratat på flera år. Han stötte på mig och fick mitt nummer. Han hörde av sig dagen efter men jag hade ngt på gång med en annan kille och berättade det för honom. Han sa att han förstod.
För drygt en månad sedan träffades vi ute och han stötte på mig igen. Jag hade nu inget på gång med någon. Han visade tydligt sitt intresse och sa rent ut att han ville träffa mig mer. Jag var tveksam men beslutade för att ge honom en chans. Vi började träffas och jag insåg vilken bra person han är. Nu har vi alltså träffats i en månad och haft jättemysigt. Vi har haft massor med diskussioner och han är precis så som jag vill att min framtida partner ska vara. Vi har bra sex och när jag kysser honom pirrar det i mig. Vi hade dock aldrig haft ngt prat om vår relation utan vi såg det väl båda två som att vi dejtade.
Men - i veckan berättade han för mig att han inte trodde att han ville bli tillsammans med mig. Han sa att han inte kände sig kär eller kände det där lilla extra. Jag blev ledsen men försökte att inte visa det. Vi bestämde att fortsätta ses som kompisar och ska ses till veckan igen.
Men nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag har insett de senaste dagarna att jag tycker mer om honom än jag kanske trodde innan. Jag vill verkligen träffa honom men jag vill ha mer än han vill ge mig. Hur ska jag göra? Känns jättejobbigt allting. Fattar inte varför han inte vill ha mig, jag är ju ett kap! :)
Vi har verkligen grym kemi tycker jag och kan prata om det mesta så jag vill inte förlora honom. Men ska jag låtsas som om jag är helt nöjd med att bara vara kompisar? Eller ska jag typ fortsätta hångla och mysa med honom? jag tror inte att han skulle säga nej till det. möjligen ifall han visste att jag kände mer för honom än han för mig (eftersom han inte vill såra mig), men jag vet inte om han vet det.
Svårt...