• memlan83

Snälla HJÄLP, mina bihålor is killing me!!

Behöver tips på huskurer mot bihåleinflammation, förutom då nässpray och alvedon som jag missbrukar

Orkar inte åka till ngn akut nu, dom kan väl inte göra någonting ändå, och VC öppnar på mån.. Vet inte hur jag ska överleva, det gör så sjukt ont!!

Snälla, finns det någon därute med något toppentips??  

♥ William ♥ 6/5-06 & ♥ Elliot 13/10-07 ♥
  • Svar på tråden Snälla HJÄLP, mina bihålor is killing me!!
  • Straw

Min käre mor satte alltid på spisen i 150 grader, stängde av och öppnade sedan luckan och satt sig så nära hon kunde i ca 20 minuter.
    Krya på dig...

• memlan83
    Straw skrev 2008-12-13 21:53:18 följande:
    Min käre mor satte alltid på spisen i 150 grader, stängde av och öppnade sedan luckan och satt sig så nära hon kunde i ca 20 minuter.Krya på dig...
    Tack snälla, jag är desperat och provar ALLT
  • Eldo

Lider med dig!!! Vilken pina!
    Mina bihåler har de spolat och då försvinner värken direkt så det kan visst hjälpa att åka in akut. Jag får dessutom antibiotika.
    Tyvärr har jag inga andra råd att ge än att gå till läkaren. Om ni inte har någon jour så sök akut imorgon. Här är det öron-näsa-hals man söker till.
    Usch, lider verkligen med dig!

• Straw

Glömde...hehe, en väninna värmde en vetevärmare och lade över. Hon berättade att hon gjort så en gång när det var som värst. Å den gången hon gjorde det då...så hade det sprakat till och sedan kommit ut en massa s*** . Inte alltid hon fått den effekten, men jag tänkte att jag slänger väl in detta med.

• Petris o Limpan

Det finns kanon piller på apoteket och även hälsokosten. Sinova, ser ut som små godisbitar helt knallgröna. Fick tipset förra julen på sjukvårdsupplysningen när jag höll på att gå under med bihålsinflammation.

• memlan83
    Eldo skrev 2008-12-13 21:54:33 följande:
    Lider med dig!!! Vilken pina! Mina bihåler har de spolat och då försvinner värken direkt så det kan visst hjälpa att åka in akut. Jag får dessutom antibiotika.Tyvärr har jag inga andra råd att ge än att gå till läkaren. Om ni inte har någon jour så sök akut imorgon. Här är det öron-näsa-hals man söker till.Usch, lider verkligen med dig!
    Ja den här värken är näst intill outhärdlig Kanske får försöka kolla upp ngn mottagning imorgon. Har gått med det här nu i över 2 dygn och bara tänker att det ska bli bättre.. Känns som himmelriket att få spola bihålorna
  • memlan83
    Petris o Limpan skrev 2008-12-13 21:57:07 följande:
    Det finns kanon piller på apoteket och även hälsokosten. Sinova, ser ut som små godisbitar helt knallgröna. Fick tipset förra julen på sjukvårdsupplysningen när jag höll på att gå under med bihålsinflammation.
    TACK TACK!!
  • Viewsonic

Har du provat att skölja med en näskanna och ljummet? saltvatten? Har hört att det ska vara bra.

• memlan83
    Viewsonic skrev 2008-12-13 22:00:54 följande:
    Har du provat att skölja med en näskanna och ljummet? saltvatten? Har hört att det ska vara bra.
    Ska genast prova, har barnens renässans.. borde väl funka?
Svar på tråden Snälla HJÄLP, mina bihålor is killing me!!