• sanna88a

killar: tycker ni att carolina gynning är snygg?

killar: tycker ni att carolina gynning är snygg?

• Svar på tråden killar: tycker ni att carolina gynning är snygg?
  • Chester Copperpot

Jag skulle säga att hon är otroligt knullbar...

• sanna88a

Chester Copperpot skrev 2008-12-27 14:17:52 följande:

Jag skulle säga att hon är otroligt knullbar...
    haha..:P
  • Schnauser

Jag är ju kvinna då... men tycker hon är väldigt snygg.

Älskade negerboll. Jag äter dig med glädje och stor njutning.
  • MosterMammaMia

Tycker hon är hur snygg som helst, speciellt nu när hon inte är så galet blond. Svarar trots att frågan var riktad åt män

• mosterYster

systersandra skrev 2008-12-27 15:23:02 följande:

Är hon snyggare än Linda Rosing? De är ju lite lika.Eller innan Gynning blev brunett.
    Näääää, de är INTE lika! Linda Rosing ser ju så sliten ut, dessutom verkar hon ju gilla att se plastikopererad ut (tuttarna och munnen). Allt är så överdrivet på henne. Gynning är snygg däremot! Proportionerlig och vacker.
  • hot fuss
    mosterYster skrev 2008-12-27 15:25:20 följande:
    systersandra skrev 2008-12-27 15:23:02 följande: Näääää, de är INTE lika! Linda Rosing ser ju så sliten ut, dessutom verkar hon ju gilla att se plastikopererad ut (tuttarna och munnen). Allt är så överdrivet på henne. Gynning är snygg däremot! Proportionerlig och vacker.
    tycker likadant. linda rosing ser ut som en sönderopererad jag vet inte vad. carolina gynning är naturligt snygg.
  • sanna88a

nej linda o carolina är INTE lika. carolina är skitsnygg.

• oOrosamarängerOo
    systersandra skrev 2008-12-27 15:23:02 följande:
    Är hon snyggare än Linda Rosing?De är ju lite lika.Eller innan Gynning blev brunett.
    År ju kvinna då ioförsig;;) men ser ingen likhet mellan de två, tycker Carolina Gynning ser otroligt bra ut medans Rosing ser ut som en överspacklad transa, inte speciellt snygg på nåt sättFundersam
  • Lady Blue

Frågade sambon, han  tycker hon ser bra ut.

• Trynträ

Fast har hon inte lite stirriga ögon ibland när hon är programledare. Jag tycker det ser lite läskigt ut men hon ser onekligen rätt bra ut ändå.

Svar på tråden killar: tycker ni att carolina gynning är snygg?