• MayaS

Bra kiropraktor i Umeå?

Har ont mer eller mindre jämt mellan mina skulderblad.. har haft det i flera år men nu är jag less på smärtan.

Kan inte ens sitta på golvet och sortera strumpor utan att få nått jävulskt ont.

Tänkte att en kiropraktor evt kunde hjälpa mig. Dock är jag student och har därmed i världens bästa ekonomi.

Någon som vet någon bra kiropraktor i Umeå som inte kostar en förmögenhet?

• Svar på tråden Bra kiropraktor i Umeå?
  • Shadilly

Det finns (fanns?) en sjukgymnast på Grubbe som också knäckte till diverse skevheter

Jag fick problem med bäckenet och blev hänvisad till honom, och det var verkligen lyckat. Om han fortfarande har praktik rekommenderar jag honom.

För den som inte hör musiken verkar dansaren galen.
  • MayaS
    Shadilly skrev 2008-12-14 20:31:03 följande:
    Det finns (fanns?) en sjukgymnast på Grubbe som också knäckte till diverse skevheter Jag fick problem med bäckenet och blev hänvisad till honom, och det var verkligen lyckat. Om han fortfarande har praktik rekommenderar jag honom.
    Har du nått namn?

Skulle uppskatta flera förslag..
  • Shadilly

Det heter visst Grubbe Sjukgymnastik i sin enkelhet Ligger på Tallparksvägen.

För den som inte hör musiken verkar dansaren galen.
  • MayaS
    Shadilly skrev 2008-12-14 20:43:39 följande:
    Det heter visst Grubbe Sjukgymnastik i sin enkelhet Ligger på Tallparksvägen.
    Tack så mycket.. ska kolla upp det.

Nån mer som har tips?
  • oxytocin

Jag har inte provat nån, men en vän till mig talar sig alltid varm om en Björn Asa.

• Pokergirl

Jag går till en naprapat på Iksu, Tomas heter han och är helt fenomenalt duktig. Dessutom har du studentrabatt på iksu!

Svar på tråden Bra kiropraktor i Umeå?