• Anonym

Varför blir huden på underlivet brunare? Så fult å osexigt. Kan man göra något åt det?

Det är inte förens nu (20år) som huden på muttan och mellan rumskinkorna blivit brunare, själv är jag ganska blek i huden så det syns skapligt mycket. Ska börja sola så det syns mindre tänkte jag. Men jag tycker det är så osexigt å "plågas" lite av det. Vet inte varför.. Så jobbigt iallafall! Varför blir det så? Något man kan göra åt det? Blir det så för alla? Lite pinsam fråga dock men känner att jag bara måste fråga.

• Svar på tråden Varför blir huden på underlivet brunare? Så fult å osexigt. Kan man göra något åt det?
  • ängelfrånhelvetet

det går faktiskt att bleka. jag känner några stycken som har blekt "rumpan" :)

• Anonym

Vart gör man det? Pris?

• ängelfrånhelvetet

bra fråga... kan kolla upp det tills imorrn

• Anonym

Det e normalt.......

Fasen vad sjukt å gå å bleka!!! Vart e världen på väg?? Snart tycker man att det e fult med ögon & tar bort dem.....

• Armino
    Anonym skrev 2008-12-14 21:20:07 följande:
    Det e normalt....... Fasen vad sjukt å gå å bleka!!! Vart e världen på väg?? Snart tycker man att det e fult med ögon & tar bort dem.....
    Hi hi...! Jag satt precis och tänkte samma sak Orka...
    Vinterklädd blogg camabo.blogspot.com/
  • Anonym (iofs)
    Anonym skrev 2008-12-14 21:20:07 följande:
    Det e normalt.......Fasen vad sjukt å gå å bleka!!! Vart e världen på väg?? Snart tycker man att det e fult med ögon & tar bort dem.....
    Ja men då slipper man ju se .
  • Armino
    Anonym (iofs) skrev 2008-12-14 21:25:27 följande:
    Ja men då slipper man ju se .
    Hur ofta kollar man sig sig själv i rumpan då? Flört Men jag ska inte gnälla. Självklart för folk göra som de vill. Blek på bara om ni störs av bruna rumpor!
  • Anonym (iofs)
    Armino skrev 2008-12-14 21:27:23 följande:
    Hur ofta kollar man sig sig själv i rumpan då? Men jag ska inte gnälla. Självklart för folk göra som de vill. Blek på bara om ni störs av bruna rumpor!

Ja fasr här på fl verkar de flesta finnas, så det finns säkert en drös som sitter på huk med spegel och stör sig .

B

• Anonym

Visste inte ens att man kunde ha komplex för sånt! Men tydligen. På vilket sätt stör det dig att du är lite mörkare där? Jag tror att de flesta har en annan färg runt muttan, inget onormalt alls. Jag har också det och jag är helt övertygad om att min sambo inte ens lagt märke till det. Förmodligen finns det annat där nere som intresserar honom mer =)

Försök älska dig själv som du är istället.

Som svar på din fråga så kan man bleka! Vet dock inte hur man går tillväga men prova att googla det.

• Armino

Om man lider av sitt bruna rumphål så kan ett botemedel vara att skaffa barn. Då blir man för trött för att bry sig och ens partner brr sig nog inte heller efter att ha sett en hel bebis komma ut Flört

• Anonym

Anonym skrev 2008-12-14 21:41:25 följande:

Visste inte ens att man kunde ha komplex för sånt! Men tydligen. På vilket sätt stör det dig att du är lite mörkare där? Jag tror att de flesta har en annan färg runt muttan, inget onormalt alls. Jag har också det och jag är helt övertygad om att min sambo inte ens lagt märke till det. Förmodligen finns det annat där nere som intresserar honom mer =)Försök älska dig själv som du är istället. Som svar på din fråga så kan man bleka! Vet dock inte hur man går tillväga men prova att googla det.
    Jag stör mig på det för att jag vet att min älskade pojkvän tycker det är osexigt. Innan jag fick barn så var jag ljus å fin. Jag tyckte att efter jag fått barn (för 11 månader sedan) har han tittat konstigt på underlivet när han är där nere . såå tittade efter med en spegel å fick se att man har blivit jätte brun där efter förlossning och allt, om det nu beror på det eller på åldern. Vet dock att jag inte var det innan jag fick barn.
  • Anonym

Anonym skrev 2008-12-14 22:16:07 följande:

Anonym skrev 2008-12-14 21:41:25 följande:
    Jag stör mig på det för att jag vet att min älskade pojkvän tycker det är osexigt. Innan jag fick barn så var jag ljus å fin. Jag tyckte att efter jag fått barn (för 11 månader sedan) har han tittat konstigt på underlivet när han är där nere . såå tittade efter med en spegel å fick se att man har blivit jätte brun där efter förlossning och allt, om det nu beror på det eller på åldern. Vet dock att jag inte var det innan jag fick barn.
    Googlade lite och såg att det är ärftligt med hur mkt pigmentering man får därnere, men det är nog väldigt vanligt (har oxå det). Har du frågat honom om det verkligen är det bruna han stör sig på och vad han tror det är för nå´t isådanafall, han kanske tror du är smutsig? Eller så tittar han konstigt av ngn annan orsak (lukt?)
Svar på tråden Varför blir huden på underlivet brunare? Så fult å osexigt. Kan man göra något åt det?