• Hallonröd

Sanningen Ögonblick på kanal 5 nu

Just nu är det en tjej med som varit med i Insider tidigare, anklagd för att sälja sjuka och defekta hästar. Hon säger att hon är med för att rentvå sig själv från anklagelser. Hon har bara hunnit svara på 3-4 frågor, varav en som hon bad de anhöriga att "trycka bort" så hon slapp svara. Hörde aldrig frågan tyvärr

Tycker hon verkar skum...ständigt röd i ansiktet.  Är det någon mer som kollar?

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Svar på tråden Sanningen Ögonblick på kanal 5 nu
  • Hallonröd

Jaha...så blev det falskt svar...

Frågan var om hon medvetet sålt en sjuk häst under det senaste året...

• Severus

Bra, då vet folk hur seriös hon är
    Frivilligt att delta i spektaklet dock

Våga Vägra Östrogen
  • Hallonröd
    Severus skrev 2008-12-14 21:34:28 följande:
    Bra, då vet folk hur seriös hon ärFrivilligt att delta i spektaklet dock
    *hahaha*...ja inte blev folk övertygade av detta...tvärtom...snacka om att göra
    bort sig

Undrar om det är hon som folk har diskuterat här tidigare...?...
  • köttbullelydnad

Ja, hon lyckades verkligen nå sitt mål att bättre på sitt rykte...
    Frågan som trycktes bort var om hon medvetet ljugit om en häst för att hon inte gillade köparen. De tryckte bort den (hon satt och viftade med armen om att de skulle trycka) och hon förklarade det med att hon inte själv visste.
    Upplever också denna människa som väldigt lite trovärdig i sin roll som hästhandlare. Hon utstrålar inte den kunskap som jag hade velat se om jag kommit för att köpa häst, bara ren nonchalans.

• köttbullelydnad

Hallonröd skrev 2008-12-14 21:36:45 följande:

Undrar om det är hon som folk har diskuterat här tidigare...?...
    She's the one
  • Hallonröd
    köttbullelydnad skrev 2008-12-14 21:39:25 följande:
    Hallonröd skrev 2008-12-14 21:36:45 följande: She's the one
    Ok...förstod nästan det...Flört
  • Hallonröd
    köttbullelydnad skrev 2008-12-14 21:38:56 följande:
    Ja, hon lyckades verkligen nå sitt mål att bättre på sitt rykte...Frågan som trycktes bort var om hon medvetet ljugit om en häst för att hon inte gillade köparen. De tryckte bort den (hon satt och viftade med armen om att de skulle trycka) och hon förklarade det med att hon inte själv visste.Upplever också denna människa som väldigt lite trovärdig i sin roll som hästhandlare. Hon utstrålar inte den kunskap som jag hade velat se om jag kommit för att köpa häst, bara ren nonchalans.
    Ja det var ju pinsamt när hon satt högröd i ansiket och viftade till de andra om att ta bort frågan...
  • köttbullelydnad

Hallonröd skrev 2008-12-14 21:42:50 följande:

Ja det var ju pinsamt när hon satt högröd i ansiket och viftade till de andra om att ta bort frågan...
    Hon ångrade säkert att hon låtit dem trycka på den frågan och inte väntade lite istället
    Kan bara inte begripa varför man ställer upp och tror att man kan fortsätta leva i lögn...
  • köttbullelydnad

Burkar faktiskt inte kolla på det annars då jag bara mår dåligt av allt de sitter och erkänner (typ spottat i vänners mat, etc), men ikväll ville jag se hur det gick för Linda. Och som det gick sen...

• Thalis

Tycker nästan synd om henne !

Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Hallonröd
    köttbullelydnad skrev 2008-12-14 21:44:32 följande:
    Hallonröd skrev 2008-12-14 21:42:50 följande: Hon ångrade säkert att hon låtit dem trycka på den frågan och inte väntade lite istället Kan bara inte begripa varför man ställer upp och tror att man kan fortsätta leva i lögn...
    Ja nu är det väl flera än förut som inte tror henne.
  • Hallonröd
    köttbullelydnad skrev 2008-12-14 21:45:58 följande:
    Burkar faktiskt inte kolla på det annars då jag bara mår dåligt av allt de sitter och erkänner (typ spottat i vänners mat, etc), men ikväll ville jag se hur det gick för Linda. Och som det gick sen...
    När jag brukar inte heller kolla men nu var den kanalen på av en slump...och då blev det att jag kollade
  • köttbullelydnad

Hallonröd skrev 2008-12-14 21:46:25 följande:

Ja nu är det väl flera än förut som inte tror henne.
    Ja, det kommer nog märkas i försäljningspapprena att det är fler som dragit öronen åt sig...
Svar på tråden Sanningen Ögonblick på kanal 5 nu