• Anonym

Vi som ska operera/har opererat brösten!!

Här samlas vi som ska eller har opererat boobsen. Jag ska opereras den 10 februari på östersjökliniken. Efter att ha gått upp under graviditeten som jag sedan gick ner och sen ammat 2 barn försvann hela min kvinnlighet. Nu har jag bestämt mig för att fixa iordning brösten och kommer lägga ungf. 375 ml runda gelehallon med ankarlyft.

Är sååå himla nervös, men samtidigt så förväntansfull. Den känslan att vakna upp på operationsbordet och ha fått ett par nya bröst är obeskrivlig kan jag tänka mig. Nu ska jag försöka gå ner va 5 kg tills operationen om 2 månader.

Några mer som ska operera sig eller ska operera sig som vill dela med sig av sina erfarenheter så samlas vi här=)

• Svar på tråden Vi som ska operera/har opererat brösten!!
  • MeNoLike

Kikar in eftersom jag vill operea mig men inte vågar

Mamma till tvillingarna Timothy och Maximilian 20070325
  • Anonym

menolike: vad är det som gör att du inte vågar? är du rädd att du inte ska bli nöjd??

• MeNoLike
    Anonym skrev 2008-12-15 09:14:17 följande:
    menolike: vad är det som gör att du inte vågar? är du rädd att du inte ska bli nöjd??
    nöjd skulle jag säkerligen bli men är rädd för det skulle bli komplikationer.
  • Anonym

menolike: jag har funderat i samma banor som du...läst om en massa operationer.. även träffat på de som INTE varit nöjda.. komplikationer kan man ju få med vilken operation som helst. och OM man får komplikationer brukar oftast kliniken fixa till detta utan kostnad.

Jag tar risken.=)

• MeNoLike

jag har några kompiosar som opererat sig och de är alla nöjda.
    vart ligge rkliniken du ska op på?

• Anonym (-.-)

Jag vill operera brösten, men måste göra ett lyft och förstora dem för att de ska bli snygga.
    Och vid lyft får man ju ett fult ärr över halva brösten, så jag är lite osäker på om jag ska göra det eller inte. =/

• Anonym

den ligger på Öland. Superduktig docent. Känner väldigt många som opererat sig där och de är kanon!! Väldigt trevliga och humana. Bra priser också. Jag ska både lyfta och ha inlägg och det kostar 40.000. Behöver man inte lyfta utan bara inlägg så kostar det 32.000:-

• Anonym

Jag har gjort en förstoring de fyller 2 år idag hipp hipp hurra
    Gjorde ont men ja la in en hel del men allt gick bra

• Anonym

Anonym: Grattis till boobsen på deras födelsedag;) hehe

Hur länge hade du ont?? Jag har hört om de som varit sängliggande i flera dagar och de som varit på benen i stort sett direkt efter operationen. Vet inte riktigt vad man ska säga på jobbet bara. Vill ju inte berätta för dom att jag ska operera brösten och man blir ju sjukskriven en vecka.

• Anonym (Umeå??)

Hej, är det nån som har/vet nån som har opererat sig i Umeå??

För mig blir det operation så fort jag har gått ner alla mina graviditetskilon (efter 4 graviditeter..) Hänger gärna med i denna tråd.

Svar på tråden Vi som ska operera/har opererat brösten!!