• Solen73

Tips på julklapp för 300 kr till sambo???

Vi hade egentligen tänkt och hoppa över julklapparna till varandra i år men så sa vi att Ok, vi köper nåt för ca. 300. Men jag vet verkligen inte vad jag ska köpa!!!
    Det är inte lite pengar och inte så mycket heller men det är ju otroligt svårt och hitta på nåt för 300.

Har ni några tips???

• Svar på tråden Tips på julklapp för 300 kr till sambo???
  • Lundby87

om du vill ge en doft så har dem ju något billigare på internet. ex parfymer.se

• Lundby87

dem kan ha rätt snygga coola underkläder som även e för något lägre pris nu på dress man sätt reklam skall tydligen vara 40% på det mesta i deras butik.

• Solen73

men om man beställer på nätet nu så kanske man inte hinner få hem det innan jul??

• Lundby87

Om han är mån om sin hy så kanske lite ansiktsvård.

Eller en snygg t-shirt från vad nu han handlar kläder.

• Solen73

jag har faktiskt tänkt på lite ansiktsrengöring för han använder inget sånt idag men han kanske tycker att det är skittråkigt o få??? svårt det här...

• Lundby87

Min kille brukar nalla av mig ibland tycker det e bättre att han har sitt egna då som desutom luktar lite man

• Ervina

www.sestre.se kan du köpa personlig smycket du hittar fina smycket upp till 300:-, finns även billigare. de hade dagens erbjudande för 159 och frakten är 35 så min brors julklapp kostade 194.- inte illa, min man fick en halsband som kostade 279:-
    lycka till

• Ervina

glömde säga att du kan gravera bild eller text på smycket så den blir unik och personlig, roligt

Svar på tråden Tips på julklapp för 300 kr till sambo???