• Esska

Tack alla fina förskolepedagoger som tar hand om och utvecklar det finaste vi har!

Jag är så ofantligt nöjd med den förskola som min tvååriga dotter går på och jag vet att personalen där kämpar för att hon ska utvecklas och lära sig nya saker, men framför allt att ser till att mitt barn trivs.

Min dotter har varit borta från förskolan under hela förra veckan (vinterkräksjukan, typiskt...) och var nu äntligen tillbaka. Det första hon gjorde var att hon sprang fram till ansvarspedagogen och satte sig i hennes knä. Det var verkligen rörande att höra talas om.

Så TACK till alla som arbetar med våra små underverk!

• Svar på tråden Tack alla fina förskolepedagoger som tar hand om och utvecklar det finaste vi har!
  • helge74

Så skönt att ni är nöjda!!! Jag är nöjd med mina barns förskola o dess pedagoger jag med! Supertrevliga o mina barn gillar dem skarpt.

Våra föräldrar på förskolan där jag arbetar är också jättenöjda och talar ofta om det för oss:)

• Linma78

Vad härligt, tala om det för dem om du inte redan gjort det , det är alltid kul att höra sånt från föräldrarna även om det är vårt jobb !!

• Lykketrollet

Å, det var en fin tråd!

TACK till all underbar personal på mina barns avdelning också! De tar min sons svårigheter på allvar, även om de inte kan se dem tydligt på fsk. De gör verkligen allt de kan för våra barn, och barnen har det otroligt bra där!

• never die

Vilken fin tråd! Kul att höra att ni är så nöjda. Det värmer en förskollärares hjärta! Ibland får jag uppfattningen att det inte finns nöjda föräldrar här på f.l, men du bevisar ju motsatsen! Kul och tack för att du startade tråden!

• Nahoj

Härlig tråd.
    Alltid härligt att få höra lite uppskattning :)

Bara att passa på att tacka alla föräldrar som står ut med att en strumpa går upp i rök, den medtagna bilen försvinner, den ljusblå PoP overallen som numera är aningen bruntonad, den avklippta luggen, målarfärgen på byxorna som skulle gå bort i tvätten men konstigt nog inte gjorde det...
    Ni föräldrar som står ut med oss är ju faktiskt en del av vårat arbete vid sidan av era guldklimpar ;)

Tack!

Hälsningar Johan

• Esska

Ja, skulle man utgå från vad som skrivs här på FL skulle man knappt kunna tro att det finns några glada mammor o papport

Har precis varit på förskolan och lämnat över en liten julhälsning från vår 2-åring, Lite julgranspynt som vi pysslade med i förra helgen. Kanske inte så mycket att hänga i granen (hehe) för den designtokige precis

• grisekno
    Esska skrev 2008-12-18 23:39:31 följande:
    Har precis varit på förskolan och lämnat över en liten julhälsning från vår 2-åring, Lite julgranspynt som vi pysslade med i förra helgen. Kanske inte så mycket att hänga i granen (hehe) för den designtokige precis
    Men det är sådana personliga julklappar som värmer hjärtat

/grisekno, förskollärare
    Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
  • Tess the mess

Jag tackar också för de fina pedagogerna som har hand om mina flickor. Eftersom vi har dåliga erfarenheter sedan tidigare går all omtanke från pedagogerna rakt in i mammahjärtat

Svar på tråden Tack alla fina förskolepedagoger som tar hand om och utvecklar det finaste vi har!