Busringning!
Blir så irriterad på den/dem som busringer till mig. Flera ggr under denna vecka nu! *grr* Finns det inget sätt att kolla upp "hemligt nummer" ??
/ sabina
Blir så irriterad på den/dem som busringer till mig. Flera ggr under denna vecka nu! *grr* Finns det inget sätt att kolla upp "hemligt nummer" ??
/ sabina
Jo det måste det väl finnas.. Ring till till telefon bolag å kolla me dom.
det går o ringa telia o kolla upp hemliga nummer, så länmge dom tryckt in #31# innan o inte har hemligt nummer helt.
så ring telia o kolla!
Ja, om det är ett sådant hemligt nummer som Pumpan81 nämner så borde det väl gå att kolla upp. Är det ett "riktigt" hemligt nummer hoppas jag verkligen inte att någon är så dum att den lämnar ut det !!
telia lämnar inte ut några nummer alls
förresten är det nummerupplysning man får vända sig till när man söker nummer, ej telia
/Jobbar-på-telia
Man kan, genom telia, göra en nummersökning, men det kostar 500 spänn. Min svärmor hade en som ringde och flåsade under en period...
Usch vad äckligt bambigirl! Fy för såna.. Våra busringare har inte alltid varit så smarta. De har inte alltid ringt med privat nummer hehe. Men då har vi varit så dumma och raderat numret då vi svarat. Skulle nog vara så kul att ringa upp och meddela (på skoj men ändå) "Nu har vi polisanmält så ni kan räkna med polisbesök senare idag" Haha!
Jag har vart så sur på dom. De kan ringa typ 23 på kvällen då barna sover och bara vara tyst först. Då man säger "Halåååå" Så kommer det skrik i örat typ "Bläääää" och sen "klick".. Jätte kul...
Lite äckligt. Har ringt hit tre gånger i kväll, efter 23 och de har pratat så jag inte har förstått. Bytte till engelska, men han bröt så kraftigt så jag förstod helt enkelt inte. Första gngen blev jag rädd att det var så lurendrejeri telefongrej så jag la på. Andra gången sa han nåt om fax eller fuck. Och tredje gången bad jag honom att inte ringa till numret mer... Är glad att maken är hemma för jag tycker det är lite läskigt med folk jag inte vet vilka de är och så sent...
Jag förstår hur du menar bambigirl! Jag blir rädd att någon ska ta nästa steget och tyo komma och knacka på dörren. Man känner sig nog ganska ynklig när man är ensam. Tillsammans är man ju stark känns det som, så mannen får faktiskt gärna vara hemma om de ringer myskosamtal.
Då tar jag hellre de där barna som skriker "buuuuu" i telefon!
Jomen precis. Jag står i katalogen och min adress och telefon står ju där, bara att kika förbi
Men han ringde inge mer igår.
Usch jag kan berätt nåt läskigt..Det var under sensommaren 2003 som det började..Det ringde på min molbil och när jag svarade var det ingen där..Så där höll det på ibland i ett par veckor,men sen blev det intensivare och jag kunde höra nån som flåsade och flämtade i andra ändan! Skitolustigt..Så jag började skriva upp när det ringde som nu började bli flera ggr om dagen! Så jag bestämde mej för att byta nummer. men innan jag hann det så var det en sen väll då jag och dåvarnde pojvännen satt och såg på tv som det ringde..Jag svarade och i andra änden hör jag Ja jag HÖR hur personen i andra änden runkar..Flämtade och så hörde man mer ljud om vi säger så..Då fick jag PANIK! Killen ringde polisen och det blev en utredning men utan att komma fram till något. Samtalen fortsatte ett tag men nu har det varit lungt.jag vågade sen inte ens gå ut själv.. Sjuka människor det finns!
Usch vad hemskt deeniz! Det var ju verkligen äckligt. Jag förstår att du måste känt dig väldigt rädd och iaktagen. Usch vad äckligt!
Vi hade problem att ett utländsktnr ringde oss ... Och det var en fax ... Det ringde vid samma tid i flera veckor ... När man svarade var faxen där ... Sen slutade det bara. SKITSKUMT!
Igår busringde det två gånger. Första gången lät det som om det var ett barn där, hon frågade efter Fia. Jag sa att vi som bodde här heter det och det. Så nästa gång det ringer frågar hon efter mig och frågar sen varför jag snackar skit om anna och att hon hette sofia. Lät som om de var i typ 16-årsåldern eller nåt. Drev lite med henne och spelade med lite, men sa sen att jag inte orkade med deras trams mer och att nu får ni faktiskt sluta ringa... Rätt kul faktiskt