• Pyff

Emma - Mias dotter

Läser nu Emma - Mias dotter, den fjärde boken om Mia Eriksson. Jag fattar verkligen inte hur sjutton den kunde bli publicerad!?? Hon skriver så sjuuukt dåligt så ibland undrar jag om det är en 11-åring eller nåt som skrivit den! Upprepar sig in i det oändliga och har ett väldigt barnsligt språk. Ändå kan jag inte låta bli att läsa klart den för jag vill ju veta hur det går liksom...... Liza MArklund var ju med och skrev de första 2 böckerna men den tredje skrev väl Mia själv och den var ju inte alls så här dålig! Varför ber man inte om hjälp när man inte kan skriva???

• Svar på tråden Emma - Mias dotter
  • Filosofiska bruden

Jag har anmält den boken hos konsumentombudsmannen. Delvis för att den är så dålig, men också för att det inte är Emma som skrivit den och det märks.

• Pyff

Filosofiska bruden skrev 2008-12-16 20:55:31 följande:

Jag har anmält den boken hos konsumentombudsmannen. Delvis för att den är så dålig, men också för att det inte är Emma som skrivit den och det märks.
    Fast jag skulle nog gissa på att det är Emma som har skrivit just för att den är så kass skriven! Men på boken står ju Maria Eriksson som författare!??? Hon skrev ju Mias hemlighet på egen hand vad jag fattat för och den är ju inte hälften så kass skriven...........
  • Jessica 1983

Filosofiska bruden skrev 2008-12-16 20:55:31 följande:

vad ska konsumentombudsmannen göra yhade du tänkt? är ju inte emma som skrivit den utan Maria Eriksson
Svar på tråden Emma - Mias dotter