• Ardnas86

Vitvaror från Gorenje. Erfarenheter?

Är de någon som har erfarenhet av vitvaror från Gorenje?

• Svar på tråden Vitvaror från Gorenje. Erfarenheter?
  • Luddvar

ja. Vi hade en spis från Gorenje som vi köpte 2002. Den fungerar fortfarande jättebra fast vi har sålt den för vi köpte en inbyggnadsugn till vårt nya kök. Gorenjen var en glashällsspis med varmluftsugn. Jag kan rekomendera den.

• BejbyBoo

Vi har en gasspis med varmluftsugn från Gorenje och tycker den funkar kanon!

Ärtan, vår ärta - du är sannerligen ett mirakel!
  • Ardnas86

Tack då kanske man törs prova på dom alltså. Vet ni om dom har diskmaskiner också? Har kollat på tretti.se, där finns allt (kyl,frys, spis m.m) men hittar ingen diskmaskin.

• Luddvar

Ingen aning faktiskt.

Ardnas86 skrev 2008-12-16 21:38:35 följande:
    Tack då kanske man törs prova på dom alltså. Vet ni om dom har diskmaskiner också? Har kollat på tretti.se, där finns allt (kyl,frys, spis m.m) men hittar ingen diskmaskin.
  • grynet80

Har tvättmaskin, den centrifugerar inte på 60graders programmet och värmen i syrrans spis la av efter 4 år. Så hos oss blir det inte gorenje nästa gång!

• Rigmor Mortis

Vi har kylskåp från Gorenje, köpt av tidigare ägaren till huset 2005. Efter ett år gick handtaget sönder. Belysningen strax därefter (nej, det ÄR inte glödlampan som är sönder). Dessutom låter den som om folk står precis utanför fönstret och pratar ibland - gissa om jag blev skraj första gången jag hörde det O_o

• Solskensmor

Vi har en Gorenje fläktkåpa, otroligt högt ljud i den. Det går inte att sitta och prata i vanlig samtalston i köket när den är igång, på lägsta effekt dessutom. Vi köper inte en Gorenje igen...

• mamax3

Vi har Gorenje diskmaskin, fläkt, häll, micro och ugn. Är jättenöjda med allt förutom fläkten som verkligen är högljudd.
    Allt annat fungerar super, har haft de snart i 4 år.

Linus & Emilia & Ella mina älskade busisar
  • Ardnas86

Dom har alltså diskmaskiner också? Hittade ingen diskmaskin från dom på tretti.se.

• mamax3

Jodå, det har dom. Vi köpte våran i samband med att vi köpte kök från kvikk.

Linus & Emilia & Ella mina älskade busisar
Svar på tråden Vitvaror från Gorenje. Erfarenheter?