• creamcake

Min stora fyller 18 idag...=o)

Men hallåååå!!

VART i helskotta är min lille rödhåriga lillspjuver!?!?
    Idag kom sonen hem från Göteborg, han har varit på mönstring, idag fyller han även 18....

Han är så stor nu....känns så kosntigt, mina andra barn är 17, 14 och 8, och jag hinner verkligen inte med!!!

Mina ungar är underbara, har aldrig haft problem eller annat som jag hör andra tonårsföräldrar kan ha....
    kan det vara därför man inte "sett" att dom är på väg att flyga ifrån mig....

Tragiskt, men måste accepteras...=o)....

Jag får passa på att njuta för fullt nu, medans han fortfarande bor kvar hos mig....nästa gång jag öppnar ögonen, sätter jag väl upp gardiner i hans kök....=o)

• Svar på tråden Min stora fyller 18 idag...=o)
  • sallybuse
    creamcake skrev 2008-12-16 22:39:35 följande:
    Men hallåååå!!VART i helskotta är min lille rödhåriga lillspjuver!?!?Idag kom sonen hem från Göteborg, han har varit på mönstring, idag fyller han även 18....Han är så stor nu....känns så kosntigt, mina andra barn är 17, 14 och 8, och jag hinner verkligen inte med!!!Mina ungar är underbara, har aldrig haft problem eller annat som jag hör andra tonårsföräldrar kan ha....kan det vara därför man inte "sett" att dom är på väg att flyga ifrån mig....Tragiskt, men måste accepteras...=o)....Jag får passa på att njuta för fullt nu, medans han fortfarande bor kvar hos mig....nästa gång jag öppnar ögonen, sätter jag väl upp gardiner i hans kök....=o)
    Jo du tiden går fort.Och vi blir äldre.Eller.Min äldsta pojke är 27.Och de fattar jag nästan inte.Var har tiden tagit vägen.
  • Rut Blad

Din son finns kvar, bara i en annan skepnad. ;)

Rutan

• BeataBus

Vet hur det e. Här e en till med "stort" barn.
    Min först födda blev 18år i oktober. O jag funderar fortfarande på vart alla åren har tagit vägen..

Jotack nog e dom i en annan skepnad...fast inuti bor det allt en mammas lilla flicka ibland. Skönt att dom kan komma o anförtro sig trots deras "vuxna" ålder.

Visst jag har yngre barn oxå...men ändå..soim sagt tiden går fort...

FÖR fort..åren bara rusar iväg..

• Guldrosen

Här är en till med ett myndigt barn. Min dotter blev 18 år i oktober. Det sa bara swisssccchhh så var hon vuxen. Vart tog åren vägen? Jag har ju inte blivit äldre...

Svar på tråden Min stora fyller 18 idag...=o)