• Två paddlar och en svans

Wheely Bug nyckelpiga - storlek?

Hej! Ni som har köpt wheely bugs till era 1- 1,5-åringar, vilken storlek rekommenderas? Jag har en ganska långbent ettåring och den lilla är ju från 1-3 år, medan den stora är från 3-5 år, tänkte m a o att den lilla borde vara bra, tills jag läste ett inlägg från någon annan som menade att den är jätteliten. Har tyvärr ingen möjlighet att testa (ska beställa, finns ej i landet där vi bor).

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Wheely Bug nyckelpiga - storlek?

Tippetippetipptapp!

• sa85

Hej! Jag har dom på jobbet å jag tycker absolut att du ska köpa den lilla annars är risken att dom inte får fart å kan använda den ordentligt fören dom e över 3 år och då är dom flesta barn inte jätte intresserade av dom. Så den lilla tycker jag. Mvh Sanna

sa85, tack för ditt svar! På jobbet... jag antar att du inte jobbar på bank? Kanske kan vara ett bra sätt att ta sig fram om det är långt mellan kontoret och fikarummet...

Ingen som har en wheely bug och kan tipsa mig om storleken? Måste som sagt nätshoppa utan att prova, dessvärre.

• mani79

Har en kompis som fick en nyckelpiga i dopresent till sonen. De fick den stora och den har fungerat perfekt sedan han var kanske 1½. Den lille är jätteliten tycker jag. Killen är nu tre och är fortfarande förtjust i sin wheely bug.

Svar på tråden Wheely Bug nyckelpiga - storlek?