• Anonym (jobbigt)

Slemmiga flytningar som hänger ner i toan....???!

äckelvarning..

Födde barn för ett år sedan och har sedan dess märkt att det kommer ut som "snorslem" ur mitt underliv ibland, ibland hänger det ner som trådar ner i toan och ibland när jag torkar mig så kan det vara en klump slem på pappret... VARFÖR är det så?

det är INTE svamp för jag vet hur svamp ser ut. Hela mitt underliv är normalt förutom detta... ingen klåda eller sådant...

Ganska jobbigt, vägrar låta min man vara där nere om han skulle råka få en slemslamsa i munnen... USCH SÅ JOBBIGT!!!

• Svar på tråden Slemmiga flytningar som hänger ner i toan....???!
  • Anonym

Ta papper och torka ur ordentligt innan om det skulle vara något äckligt på väg

• Anonym (hmm)

Inte ägglossningsflytningar då? De är långa, sega, slemmiga och brukar liknas vid äggvita? En del får ju mer/tydligare älsymptom efter att de fött barn?

• Kenzie

Det låter precis som ÄL-flytningar.

Älskade Theodor 060329 Efterlängtade Krypet BF 090505
  • Cattis40

Anonym (jobbigt) skrev 2008-12-17 19:49:58 följande:

äckelvarning..Födde barn för ett år sedan och har sedan dess märkt att det kommer ut som "snorslem" ur mitt underliv ibland, ibland hänger det ner som trådar ner i toan och ibland när jag torkar mig så kan det vara en klump slem på pappret... VARFÖR är det så?det är INTE svamp för jag vet hur svamp ser ut. Hela mitt underliv är normalt förutom detta... ingen klåda eller sådant...Ganska jobbigt, vägrar låta min man vara där nere om han skulle råka få en slemslamsa i munnen... USCH SÅ JOBBIGT!!!
    Ja, jag har så ett par dagar vid ägglossning.
  • Anonym (...)

Ingen aning om varför det är så. Jag kan också ha så ibland. Då kan det hänga ner en sträng som nästan är en decimeter i toan. Det kan vara lite äkligt. Men endel har nog så. För mig kan det bli så dagen efter oskyddat sex då mitt eget slem har blandats med sperman.

• sAiLe05

Låter precis som ÄL-flytningar. Flört

Elias o Elvin
  • Anonym (jobbigt)

nja... jag är gravid med nr 2 för tillfället och hade så även innan jag blev det...

• Anonym

Så var det för mig båda gångerna när jag testat plus och var gravid,.

• Anonym

Låter precis som när jag har ÄL också. Hade även lite när jag var gravid. Du har säkert inget att oroa dig för TS Skrattande

• Lady Gaga

sånt kan jag oxå få, även under graviditeten.

Bättre bly än illa fäkta
  • Anonym (jobbigt)

jäkligt irriterande är det!

• Anonym (gravid)

AH!!! Jag är också grvid med tvåan och har det exakt lika..... Jätteäckligt. + att det blir som snorkråkekakor i trosorna på dagarna.... HUVVA!!! Förstår dig att du tycker det är äckligt jag tycker heller inte att det är så himla kul...

Svar på tråden Slemmiga flytningar som hänger ner i toan....???!