• Bonanza

Vad är det för slemmo som är i MQ-reklamen?!

Aaah! Det är någon blonderad gammal gubbe som verkar tycka att han är "all that" som sen hånglar med sin dotter typ. Efter att ha "sjungit" lite på låten som är i reklamn. Vem är det? Någon sporttönt? Någon porrkung? Vidrgi reklam i alla fall!

• Svar på tråden Vad är det för slemmo som är i MQ-reklamen?!
  • Vickan I

Det är ju Dolph Lundgren .

"Vår alldeles egna svenske superhjälte Dolph Lundgren, som gjorde sig ökänd i hela världen som den väldige onde ryssen Ivan Drago i Rocky IV 1984, är numera mycket mer än skådespelare. Han är även med och skriver manus och regisserar sina egna filmer, vilka oftast spelas in i Ryssland, Bulgarien och andra forna öststater. Nyligen har han avslutat inspelningen av sin senaste film ”Command Performance”, givetvis med sig själv i huvudrollen, men den här gången som en något annorlunda hjälte."

• xenaa

Jag har kollat hastigt, tycker det ser ut som Dolph Lundgren

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
  • Kimmi
    Dolph Lundgren som hånglar med sin fru Anette Qviberg Lundgren
  • Bonanza

Aldrig sett människan förut! Men så ser jag inte på skitfilmer heller. Äckligt är det i alla fall. *ryser*

• vildochvacker

Dolph och hans fru juh!!!!

Bonanza skrev 2008-12-17 20:16:50 följande:
    Aaah! Det är någon blonderad gammal gubbe som verkar tycka att han är "all that" som sen hånglar med sin dotter typ. Efter att ha "sjungit" lite på låten som är i reklamn. Vem är det? Någon sporttönt? Någon porrkung? Vidrgi reklam i alla fall!
  • Kaprifolen

Det roliga med denna "blondis" är att han är civilingenjör i kemiteknik och gjorde lumpen som kustjägare. Så någon dumskalle är ha i alla fall inte! Pratar dessutom 5 språk sägs det.

• violatricolor

Antar att den är gjord med en hel del ironi, tyckte den var rolig jag

Svar på tråden Vad är det för slemmo som är i MQ-reklamen?!