bästa julklappen till mannen?!
Hej!
Har ni något förslag på någon bra julklapp till mannen någonting tex som man kan göra själv?
Är tacksamm för alla förslag!
GOD JUL PÅ ER
Hej!
Har ni något förslag på någon bra julklapp till mannen någonting tex som man kan göra själv?
Är tacksamm för alla förslag!
GOD JUL PÅ ER
Sovmorgon från barnen någon helgmorgon, att inkasseras under januari. Det skulle jag vilja ha av honom!
ingen annan?
En helkväll med middag och barnfritt
Jag gjorde en "manlig" korg till gubben när han fyllde jämnt. Kanske kan vara något?
Jag hade lotion för män, deo, raktvål och mörk choklad mm. Miniwhiskeyflaska och ett graverat glas.
Mycket uppskattat. Slog in korgen i cellofan och med mörkblått snöre högst upp...
Själva så ger vi faktiskt inga julklappar till varann. Vi har ju gemensam ekonomi, så då är det roligare att köpa något gemensamt vi behöver till hushållet :)
I år får min man pyamasbyxor (att skrota runt i hemma), mörkchoklad och en seriebok (som syftar till tiden då vi träffades).
Förra året fick han en surftidning och ett checkhäfte, några av checkarna var "du får surfa, jag är med barnen", "sovmorgon", "egentid hemma", ...(det var roligt att komma på olika "saker" att ge).