• Suzanna

    Är det bara jag som gillar när det regnar?

    Jag älskar regnet och har inget emot att det regnar nu Klart det inte är kul om hela sommaren regnar bort men är det bara sol då och då så! Jag tycker om att vara ute och gå i regnet och jag tycker om att sitta inne och mysa och lyssna på hur det smattrar mot rutan. Dessutom är dogten av regn det mest underbara som finns. Men det verkar som att jag är den enda som inte klagar på vädret?

  • Svar på tråden Är det bara jag som gillar när det regnar?
  • TigerMåne

    Älskar detta väder
    Men det beror på att jag är så illamående m.m, så sol och värma är bara jobbigt!

  • FlowerGirl

    hehe... jag gillar också regnet! det är mysigt att sitta hemma med en filt och en bok och bara titta ut genom fönstret!!

  • chemistry

    Här är en till! Befriande att slippa sol och fint väder och bara få vara inne och mysa. Men jag är väl lite påverkad av att jag är i vecka 40 och värmekänslig för tillfället.

  • Pumpan81

    gillar med detta regn, är gravid så det är sknt för mig.
    kan dock vara uppehåll på morgonen så man kan träna

  • Hani A

    Jag gillar också när det regnar, så länge jag inte måste gå ut
    Men det är ganska mysigt att åka bil när det regnar.

  • symaskinen

    Skönt att slippa gassande sol i köksfönstret när man ska upp och göra frukost.
    Älskar när det regnar!!! När man gick i skolan var det ännu bättre om det lyckades komma på en friluftsdag .
    Allt blir så grönt och härligt. Gillar också det där lite drömska diset. Lukten är underbar!

  • axelsmamma

    NEEEJ jag vill ha sol massor av sol, varför ska alltid den svenska sommaren va så blöt?
    Jag avskyr när det regnar för det kan det göra på hösten istället.

    Jag verkar vara den enda som vill ha sol =).

  • Suzanna

    symaskinen: ja, dis är jättefint- gissa om jag älskar hösten

  • Suzanna

    axelsmamma: Nej du är säkerligen inte ensam om att vilja ha sol.

  • Nanne63

    Jag gillar inte regn. Inte heller vintern. Det ska vara sommar sol och värme. Kan bero på att jag lider av Fibromyalgi. Får mer värk då de är mulet kallt eller regnigt. På vintern går jag inte ut mer än nödvändigt. nej sommar sol och värme året om skulle passa mig perfekt! Regna kan det få göra på nätterna.

Svar på tråden Är det bara jag som gillar när det regnar?