• Mammas gossar

Nån mer som känner så här? Ilningar i bäckenet?

När jag fick min son så hade jag samma smärtor under förlossningen, de var inte  relaterade till värkar och ingen smärtstillning tog.Det hela slutade med snitt för att smtärorna blev för stora + att han låg i ansitkibjudning. Nu har jag samma smärtor, helst när jag rör mig. Det ilar längst ner och går ner i insidanm av låret, jag kan knappt röra mig när detta sker. Ångarar att jag inte tog snitt nu, är livrädd. Känner någon mer dessa smärtorna i nerverna eller är det fel på mitt bäcken? Är i v.40, bf på söndag.

Bemöt andra som du själv vill bli bemött.
  • Svar på tråden Nån mer som känner så här? Ilningar i bäckenet?
  • fordsierra

har oxå så och vad jag förstått så är det bebis som trycker/borrar med huvudet och kommer åt just nerver och det gör SÅ ont! Du får stå ut några dagar till!!!

• Fruochmamma

Det var precis samma för mig. Kändes som stötar och som fordsierra skrev förklarade BM för mig att det var bebisen som rörde sig nedåt.

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Pekino

när jag går mycket om dagarna får jag ont i ljumskarna oner.. ibland så att det känns som de låser sig o jag kan knappt gå.. så obehagligt! likaså brukar de bli i skinkan.. man kan inte ens stödja sig på det benet för det gör så ont! :/

• wer

jag får ont i bäckenbenet när jag går, är i bf+2

• Mammas gossar

Ok, får bara stå ut då.....

mama no1 skrev 2008-12-18 09:45:51 följande:
    Jag fick förklarat att det va bebisen som fixerade sig.
     Jag har haft så här från o till i flera veckor och han är inte fixerad ännu.
    Det gör oftast bara ont när jag rör mig och inte när jag sitter still, är det samma för er?
    Bemöt andra som du själv vill bli bemött.
  • wer

ja precis, gör inte ont när jag sitter still bara bär jag går eller när jag ska upp från sängen. kan säga att min bebis i magen är ruckbar och inte fixerad.

• sillen05

de e väl bäckenet som vidgar sig för att bebisen ska få plats =) å du vet också att när man e gravid så sitter inte bäckenet fast alltså de e ruggbart om du förstår =)

• Daphne85

Så har jag haft i veckor nu. Men när jag var gravid med min första så kände jag inget sånt här. Inte heller vid förlossningen. Det är att bebisen tränger ner huvudet i bäckengången och kommer åt nerverna. Känner så nästan varje kväll när jag lagt mig men även ibland på dagarna.

• Emelianfian

Jag har oxå så är i vecka 37. min BM sa att det är bebisen som pressar på neråt och då kommer nerverna i kläm. sen om man får väldigt ont när man just rör benen så kan det vara foglossning med.vilket är vanligt i slutet. jag har båda delarna.

♥ Nellie o712o7 ♥ Casper i magen - BF o9o112 ♥
Svar på tråden Nån mer som känner så här? Ilningar i bäckenet?