• Hujeda

Tips på nyårskläder till gravid!

Någon som har tips på något snyggt att ha på sig på nyår som inte kostar massor? Är gravid i 7:e månaden och tycker att det är svårt att hitta något som sitter bra

• Svar på tråden Tips på nyårskläder till gravid!
  • LAV0LINA

Hakar på här...!
    Har ingen aning om vad man ska klä sig i varken till jul eller nyår!!

• Caranlachiel

Gina Tricot har många fina klänning i stretchtyg som sitter fint över magen utan att vara bylsiga i resten av kroppen. Kostar runt 200-400 kr. Själv köpte jag en fin svart och ska matcha med midjebälten i olika färger (rött på jul, svart på nyår), skor och smycken. Blir finfint!

Kan tillägga att jag sätter midjebältet direkt under bysten. Framhäver magen väldigt bra.

Vecka 27 - and counting! (BF 21 mars)
  • Caranlachiel
    DizNick skrev 2008-12-18 13:55:34 följande:
    Finns det andra alternativ förutom klänning?=)
    Ja en annan grej jag kört mycket på är långa linnen med en kort bolero eller kort väst till. Även dessa från Gina Tricot. Finns många såna små västar nu som känns lite glitter och glamour men som ändå inte påverkas av att man har stor mage.
    Vecka 27 - and counting! (BF 21 mars)
  • DizNick
    Svar på #5
    Låter kanon! Tråkigt bara att vi inte har Gina Tricot i stan=/
  • LAV0LINA

Ska kolla upp Gina Tricot!
    Här finns det, men det är en rätt liten butik så vi får se vad dom har för utbud (har för mig att nån sagt att Gina Tricot har mammakläder, men det finns inte här. Inte ens HM säljer mammakläder i den här stan )

• DizNick

Gina Tricot har ej mammakläder=) Men har bra töjbara långa tröjo och linnen. Har själv en bunt därifrån som jag använder flitigt=)

Svar på tråden Tips på nyårskläder till gravid!