• Krusbär

~~~~~~~~ Akupunkturtråden del 7 ~~~~~~

Fortsättning på tråden för oss som går på akupunktur för att förhoppningsvis bli gravida! 2009 ska bli vårt år!

Behandlingslistor
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m34842276.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39013550.html

Tidigare trådar:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m22473052.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m25545583.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m28382276.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m31291834.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m33861642.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m36603741.html

• Svar på tråden ~~~~~~~~ Akupunkturtråden del 7 ~~~~~~
  • kaj04

skriver oxå en rad för att spara tråden!

tänker på dig Birsen, hoppas på det bästa!

• Missne

krusbär: Aha, kan man skriva in sig på en klinik i USA alltså. Om du undersöker saken närmare så måste du berätta hur du gått tillväga. Undrar vad det kostar att ta prover via dem?

Birsen: Åh nej vad frustrerande Hoppas att det ser bättre ut på måndag.

Kaj04: Är boken bra, så att det är värt att köpa den?

• Krusbär

Vad bra att ni hittat hit!

Missne: Jag ska absolut kolla upp det om det blir mf igen. (Då ska jag även läsa dr Beers bok, som nu ligger på posten och väntar.) Vet inte hur dyrt det kan vara med proverna, kanske kan man först få konsultation av dem via e-post och sen ta proverna i Sverige? Och sen få svaren analyserade av dem, få en diagnos och förslag på behandling. Då kanske en bra läkare i Sverige går med på att skriva ut de mediciner de föreslår? Om inte vet jag att det finns en helt privat gyn på en plastikklinik här i Stockholm som enligt ryktet tar de prover man begär och skriver ut de mediciner man vill ha. Men då får man bekosta vartenda öre själv, vilket nog kan bli dyrt. Bara ett besök kostar 950 kr! Men det kan det ju vara värt om det funkar.

• Birsen

nu har jag också hittat hit. Tyckte det va så konstigt med att ingen hade skrivit nåt på hela dagen så kika jag in och såg att jag missat Krusbärs sista inlägg där...

Tack tjejer....det är jättejpbbigt med väntan på svar. Svar som jag så gärna vill ska vara positiva...Men men....vi får se hur det går. Kramizar till er alla

• Krusbär

Birsen: Är det på måndag du ska dit igen? Vilken tid?

• Sofia71

Birsen: Suck! Lång väntan över helgen för dig! Håller tummarna att den lill* kommit på bättre tankar där inne och växt till sig som den ska!

Ego: Värsta dunderförkylningen drog in över mig igår natt och idag har jag haft ont i hela ansiktet, pannan - näsan - och till och med framtänderna! Gick till vår företagsläkare i em och han tog sänkan men ingen infektion så jag slapp i alla fall penicilin. Febernedsättande och avsvällande medicin blev kuren. Ringde Sophie också för att kolla vad hon sa och hon tyckte att jag skulle låta bli örterna tills vi ses på måndag i alla fall. Hon sa att det inte skulle vara farligt om jag fortsätter ta dom men de jobbar ju för att sänka immunförsvaret (som ju är lite högt) men då tar det också längre tid att bli av med förkylningen. Ingen är gladare än jag att slippa örtavkoket i helgen! Jippie!

Ringde och pratade med Huddinge idag angående ett ev FET i januari. De kommer ju ha stängt över jul-nyår-trettonhelgen och jag kände att det är bättre att boka in nu. Fick tid för VUL när de öppnar 7 januari, sen har jag ÄL runt 9 januari... Får se vad Sophie säger om det på måndag. I februari har vi semester och vi kan inte göra FET så då går en månad till... Och andra sidan kanske vi har tur och lyckas själva!

• Krusbär

Birsen: Det känns ok. Mår ganska illa men blöder fortfarande som tidigare. Inte mycket men nåt varje dag. På tisdag kl. 10 ska jag dit. Hur känns det frö dig?

Sofia: Tråkigt med förkylning. Men det låter ju perfekt med vul 7 och äl 9 januari!

Svar på tråden ~~~~~~~~ Akupunkturtråden del 7 ~~~~~~