• kivi

amning och silikonbröst

ja har silikon och haft det  ett  år! jag vet  att jag kan amma medmina  inlägg men jag undar om någon mer  har ammat med  silikon! om det  är  sto r  skillnad! och hur  kommer  brösten bli efter amningen??

• Svar på tråden amning och silikonbröst
  • Mr p daddy

jag ammar o har sillisar har massor massor me mjölk o de kom igång redan på andra dagen. har 75dd i vanliga fall, o nu 80f.. hoppas på att dom ska lägga sig lite! hur dom blir efter amning undrar je me så de puffar ja på..

• kivi

vad  härligt att höra att  man inte  e  ensam:).. men hade  ni mycket  ont i brösten när  va gravida??

• LinDus86

Jag är gravid i v 13 och jag gjorde en bröstförstoring för 6 månader sen.. Graviditeten var inte mega planerad men jag ska behålla det och jag hoppas jag kan amma.. är bara smått rädd nu för att mina bröst är ju stenhårda redan nu.. och jag har förlorat känslen på mitt vänstra bröst så jag vet inte hur det ska gå... Min läkare sa att jag kan amma med dessa inläggen men jag har hyper känsliga bröstvårter och är just nu livrädd för hur det kommer kännas!!

• Supertesco

Jag har inte kunnat amma något av mina barn, har inte fått tillräckligt med mjölk. Eftersom jag har haft inläggen båda gångerna så vet hag heller inte om det är de som spökar eller om jag är en dålig mjölkko överlag.

• trebarsmamma

hejsan jag ammar min son på 9 månader snart, jag blev gravid 6 månader efter min förstoring, hade också tappat känseln i ena bröstet, när jag började amma på det bröstst så gjorde det ondare än den som hade känsel, och nu har jag känsel i båda brösten, och det har gått jätte bra med ammningen och mängden mjölk. jag la in 500g och fick en 75 e kupa

Svar på tråden amning och silikonbröst