• Saga80

Träningsform som ger snygga ben.

Vill ha mer vältränade ben...
    Tycker mina är ganska smala i jämförelse med resten av kroppen.

Har ni förslag på någon träningsform som ger mer muskulösa ben?

Jogging, eller blir man bara smal av det??

• Svar på tråden Träningsform som ger snygga ben.
  • MetalIsa

Spinning eller poweryoga tex (helst både ock )

• Belana

Jogging får du smalare ben av. Stryketräning ger jättesnygga muskulösa ben - det kör alla fotbollsspelare massor av.
    Benpress, lyfta vikter på fram- och baksida, utfall, utfall med tyngder på axlarna, cykling (med motstånd) etc.

• niiina

Winsor Pilates. Mina ben har aldrig varit så snygga som nu, när jag tränat pilates i ett par månader

• Saga80

niiina, vad är det för nåt?
    Har du märkt skillnad på så kort tid?

Låter lovande!! :)

• Pumpan81

niiina
    funkar dom pilatesena bra? har funderat på o införskffa winsor piltes men träkligt om det int funkar för det är ju itne billigt heller.

• Saga80

Om man styrketränar, hur ofta måste man göra det för att det ska ge resultat?
    Och hur länge varje gång, en halvtimme, räcker det?

• niiina

Jag lovar. Det funkar!
    Bara man håller på som de säger, 3gr i veckan ungefär. Ju oftare desto bätter såklart.
    Det bästa av allt är att det är roligt att träna pilates.
    Det är inte bara jag som sett skillnad. Min kille säger ofta att man rumpa och ben är mycket fastare och snyggare än tidigare.
    Skojsigt

Det är ju olagligt att tanka ner och att ens skriva om det men jag gör det ändå..
    Prova att ladda ner videosnuttarna om ni inte vill köpa från TV shop. Annars kan ni kika på blocket eller nån annan köp&sälj efter begagnade filmer.

• Pumpan81

niiina jag har ett pilates band men inte winsor, hennes verkar mer effektivt, jag får ju barn i nov så det är roligare o träna inne på vintern än o gå promenader o grejjer hehe, ska nog införskaffa winso då!

• Gillis

Niiina:

Kan du rekomendera någon av Windsor Pilates filmerna? Har fått för mig att det finns ett par att välja bland...?

/Gillis

• Pumpan81

håller med gillis hehe no du niiina blir du allt utfrågad

Svar på tråden Träningsform som ger snygga ben.