Bästa babybutik i Stockholm?
Jag skulle vilja få tips på vilken/vilka babybutiker som är bäst i Stockholm. Jag söker en som har ett stort utbud och där man kan finna det mesta!
Någon som har förslag?
Jag skulle vilja få tips på vilken/vilka babybutiker som är bäst i Stockholm. Jag söker en som har ett stort utbud och där man kan finna det mesta!
Någon som har förslag?
Blir väl de som finns i övriga landet också då om man vill ha en affär som har "det mesta", Babyland, babyproffsen och Barnens Hus.
Tack för svaret! Har du någon åsikt om vilken specifik butik som är bäst av dem?
Har varit på Babyland Kungens Kurva, men tyckte att den var rörig och kändes mest som en lagerlokal...
Babyproffsen Hornsgatan tycker jag är bra, men söker ngn som har lite större utbud.
Känner att jag inte orkar åka runt och leta
Jag tycker Babyland i Barkarby är bra och även den i Bromma. Sedan gillar jag Barnens Hus i InfraCity också. Babyproffsen i Veddesta är ingen höjdare, lite lagerkänsla där och inte så stort.
Tack, då ska vi ta oss dit
Gillar också Babyland i Barkarby. babyprofsen på Kungsholmen är ganska OK också. Sen finns det en massa butiker på Karlavägen, schysst med flera på samma ställe.