Kejsarsnitt- sydd eller häftad?
Hur lagades din mage efter kejsarsnittet.
Berätta gärna om resultatet.
Jag blev ihophäftad (agraffer) efter ett urakut snitt för snart 11 mån sedan. Det ser helt ok ut. Lila rand ca 2 mm brett och ca 12 cm långt.
Hur lagades din mage efter kejsarsnittet.
Berätta gärna om resultatet.
Jag blev ihophäftad (agraffer) efter ett urakut snitt för snart 11 mån sedan. Det ser helt ok ut. Lila rand ca 2 mm brett och ca 12 cm långt.
stygn och man kan inte se snittet om man inte vet om det och kolla noga
11 mån sen
jag blev sydd för 6 år sen... ett fint snittärr som är smalt och ingen som ser förutom sambon...
Om man blir ihopklämnd med agraffer, blir ärret bredare då?? Har fått för mig det...
Har gjort två planerade snitt (ett för drygt 3,5 år sen o ett för nästan 9 månader sen), jag blev sydd med vanliga stygn båda ggr. Har ett jättelitet ärr som knappt syns.
Alla tre snitten i samma ärr syddes ihop
Ser jâttefint ut. Bara ett minimalt litet streck som knappt syns
tur att de snittade i samma så du slapp blr randig... det är jag rädd för att bli om de ska snitta en gång till. Tänk att ha 3 tvärränder på magen...
tre snitt:
ett katastrofsnitt för 15 år med stygn sedan där man också la ett akut snitt för 12 år sedan och använde då agraffer.
Jättefint ärr :)
Nu ett nytt snitt, planerat som lades ovan det gamla ärret.
man använde agraffer och det är skitfult...men inte pga agrafferna utan komplikationer i såret och ett tokigt ställe att skära på magen.
Och sen var magen megastor också då det var tvillingar :)
Ska troligen få en bukplastik efter det här .
Då kan man knäcka extra som utomjording