• Diorlover

Bli smal-tabletter, någon som prövat?

Är nyfiken om de ens fungerar. finns ju en hel uppskov där ute på marknaden, Har DU provat någon, vilka resultat gav det osv?

• Svar på tråden Bli smal-tabletter, någon som prövat?
  • ettplustack

sunbreeze.se dom har jag prövat, man tappar aptitien och det är väldigt enkelt dock är de dyra och jag har inte haft råd att köpa mer och därför har det inte hållt i sig. men jag gick ner förut tyvärr hamnade jag i dåliga vanor igen och gick upp...

• Diorlover

babystar: ja dom var väldit dyra

• EmmaW84

Jag har provat en hel del olika tabletter men de flesta fungerar inte faktiskt... det jag kan rekommendera är att inte ta något som är hungerdämpande (ät istället bra mat och motionera) men däremot uppiggande för då orkar man göra mer och man mår bättre. Utan mat blir man trött och grinig.
    Lycka till!

• Trinity78

Jag tror inte att du kommer att få så många svar, TS. De lagliga preparat som finns är oftast ganska eller helt verkningslösa. Bra kost och mer motion brukar vara lika effektivt. De preparat som eventuellt är mer verkningsfulla, är allt som oftast olagliga i Sverige och emot FLs regler att prata om.

15. Olämplighet, uppseendeväckande inlägg och provokationer
    Inlägg tillåts inte som:

innehåller rekommendationer eller tips om otillåtna/olagliga(för försäljning i Sverige) bantningsmedel får inte läggas upp. Man får heller inte posta marknadsföring för bantningsmedel oavsett oberoende koppling till medlet.
    Reproductively challenged
  • Diorlover

jag va mest nyfiken.. vad som finns där ute. skule beställa mina vitaminer så hade dom dem kategorin.

jo vet ju att sund kost och motion funkar bäst men om man har problem med ämnesomsättningen då så man ehöver extra fett förbränning. många säger att äppelcider vinäger ska hjälpa

• Fry

sunbreeze,funkade de bra alltså? Elr bluff o båg? Mkt e nog tyvärr det...

• SvenskEngelsk

dIORLOVER

efter en viktresa på 30 kg sen en på 48 kg kan jag STOLT säga att INGA äckliga tabletter är bra alternativ, provat de flesta förr, men gått upp igen, och det är ren bluff och förstör din kropps organ...

MOTION och normal husmanskost och rätt tider.....

Men det tar ofta tid innan människor inser att det INTE finns nån genväg till viktnedgång

• CeeKaay

SUPERSLIM!
    Dom funkar!

Jag har tappat 7kg (med lite avbrott) sedan september och killen har tappat 8-9kg på 6v!!

• Diorlover

>SOm jag skrev i tidigare inlägg, det är inte till ör mig jag är bara hemskt hemskt nyfiekn.

Svar på tråden Bli smal-tabletter, någon som prövat?