Bi?
Kanske låter dumt, men hur vet man att man är riktgt BI om man inte har varit med en annan tjej?
Kanske låter dumt, men hur vet man att man är riktgt BI om man inte har varit med en annan tjej?
Om man attraheras av både tjejer och killar, om man tänder på både tjejer och killar, om man kan tänka sig ha sex med både tjejer och killar...då är man nog bi
Jag gillar tanken på bisexualitet. Att man tänder på och faller för personen och inte könet. Så jag brukar säga att jag intellektuellt (hur f-n stavs det?) sätt är bi. Men tyvärr har jag aldrig fallit för eller tänt på en tjej. Och alla i min omgivning säger att jag är hyperhetro så jag får väl acceptera mitt öde och hålla mig till det motsatta könet. Jag ser ingen anledning till att du ska bekymra dig för om du är bi eller inte. Träffar du en tjej du faller för är det förhoppningsvis underbart på precis samma sätt som om det är en kille du faller för. Ta det som det blir. Inget att oroa sig för.
Om du blir kär i både tjejer och killar så är du bi =) Och man vet nog oftast när man är kär i någon =)
Om man vill veta att man e bi?
Kommer du på dig själv me att spana du in andra tjejer? Finns det någon speciell eftersom du undrar?
Man kan lura sig själv, tro att man attraheras av tjejer, men man vet nog inte säkert förän man kysst e annan tjej... kanske inte ens säkert då.
Jag tror att du känner det, om du tillåter dig att känna efter. Ge dig en chans... ge det tid, det e lättast.
Jag vet!!!
och med testat igenom menar jag för den delen inte att man radar upp x antal tjejer och kysser dem en efter en :) Det räcker nog med att du träffar på rätt tjej, så vet du.......
(Bara du vågar tillåta dig själv att känna efter)
Känslan! Jag blev kär i och attraherad av tjejer långt innan jag visste var ordet "bi" betydde.
Varför måste man veta? Det finns ju dessutom tusen definitioner av ordet bisexuell så enligt vissa är jag det och enligt andra inte.
Men om vi säger så här: Hur vet folk att de gillar killar innan de haft sex med en? Jag visste när jag var 6-7 år att jag gillade killar, trots att jag var oskuld i många år efter det.