Osa var igår och några har inte svarat..
...till vår dopinbjudan.
Skickade en påminnelse via sms till de som ine svarat den 18e för att påminna då jag vet att det är många som är stressade nu inför jul, och då kom det i några svar.
Men igår var det fortfarande några som inte svarat och jag skickde då ett till sms där jag skrev på ett trevligt sätt att jag påminner i denna "stressiga julhandel att idag är sista dagen att meddela ..." men ändå så är det några som inte svarat.
Jag känner att jag inte orkar eller har tid att ringa runt då det är så mycket nu inför jul, nyår och dop (allt inom 10 dagar).
Imorgon ska tårtorna beställas!
Vad tycker ni om att man inte meddelar även efter påminnelser?
Vad ska jag göra om de nu skulle meddela att de kommer när OSA gått ut? Jag anser att eftersom de inte kunnat hålla OSA så har de tackat Nej. Men vad säger man?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-21 14:33
Om de ringer, vad säger jag då? Hur förklarar man att det är försent?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-22 02:24
Fortfarande inget svar från dem som inte hört av sig. Skickade tom 1 till påmminelse sms om att det igår var sista dagen att meddela om dopet. Inget svar.
Ska nu skicka ett sms till dem alla, men behöver fomulerings hjälp. Vill skriva något om att de inte hört av sig och att vi därmed nu tagit deras tystnad som ett nej så att vi slipper ha folk som plötsligt bara dyker upp.