• Anonym (kan man?)

Kan man hämta ut REK brev?

Nån som vet om man kan hämta ut rek brev utan att ha fått nån avi elelr kolli nr?
    Kan man säga vad man heter å bara visa körkort å få ut brevet?

• Svar på tråden Kan man hämta ut REK brev?
  • Anonym

Hur vet du att du har fått ett rek brev om du inte har en avi eller liknande..?

• Anonym (kan man?)

För att jag har beställt en grejj som skulle skickas med rek. Och det borde kommit fram till postens utlämningsställe nu.

• Miss Maya

Mjaaa.... Är det rekommenderat brev är det nog väldigt knepigt utan av eller koll.nr. Det är ju rekommenderat av en anledning. Det kan vara något väldigt viktigt som är avsedd för just den personen det skickats till. Då krävs nog avi.

Men försöka kan du ju alltid. :)

• Anonym

Anonym (kan man?) skrev 2008-12-21 15:19:46 följande:

För att jag har beställt en grejj som skulle skickas med rek. Och det borde kommit fram till postens utlämningsställe nu.
    Då får du alltid en avi...bara att vänta....
  • Anonym (kan man?)

Aja, bara att vänta då. Hade ju hoppats på att få de innan ja åker bort över jul!

• sulinajo

Man brukar kunna göra det, åtminstone där jag bor. Man får säga namn och om man vet ungefär hur stort det är..

• Fins Mamma

du kan hämta ut det. MEN du får en avi samma dag som paketet kommer till utlämningsstället...

så du tjänar nog intepå o gå dit o be dem leta igenom allt nu

• Anonym (kan man?)

Åh, ja kanske ska åka ner på affärn å testa då!

• Fins Mamma

Anonym (kan man?) skrev 2008-12-21 15:27:28 följande:

Åh, ja kanske ska åka ner på affärn å testa då!
    ring dit istället... det brukar funka det emd. då ser de om det kommit ngt
  • Anonym (kan man?)

Finsmamma: Okej, då är de ju inten mening. Då är de bara att vänta då.
    Nån som vet ung. hur lång tid de tar för ett rek brev att komma fram inom sverige?

• sunshine82

Har du kollinummer så går det nog

• Fins Mamma

Anonym (kan man?) skrev 2008-12-21 15:28:57 följande:

Finsmamma: Okej, då är de ju inten mening. Då är de bara att vänta då. Nån som vet ung. hur lång tid de tar för ett rek brev att komma fram inom sverige?
    om de skickades före kl 18 så bör det komam fram vardagen efter
  • Fins Mamma

sunshine82 skrev 2008-12-21 15:54:17 följande:

Har du kollinummer så går det nog
    det hon inte har...

om man ahr kollinr så kan man kolla själv om det kommit fram på www.posten.se
  • Anonym

försök få tag på avsändaren och be att få kollinumret, har du det kan du definitivt hämta ut...Utan kollinr, blir det däremot svårare. Jag jobbar på postens företagscenter där man bland annat lämanr ut REK, så jag vet vad jag pratar om.

• Fins Mamma

Anonym skrev 2008-12-21 20:08:29 följande:

försök få tag på avsändaren och be att få kollinumret, har du det kan du definitivt hämta ut...Utan kollinr, blir det däremot svårare. Jag jobbar på postens företagscenter där man bland annat lämanr ut REK, så jag vet vad jag pratar om.
    hon lär ha leg också... icke att glömma

(jobabr på utlämningsställe så har LITE koll jag emd
Svar på tråden Kan man hämta ut REK brev?