Kan man hämta ut REK brev?
Nån som vet om man kan hämta ut rek brev utan att ha fått nån avi elelr kolli nr?
Kan man säga vad man heter å bara visa körkort å få ut brevet?
Nån som vet om man kan hämta ut rek brev utan att ha fått nån avi elelr kolli nr?
Kan man säga vad man heter å bara visa körkort å få ut brevet?
Hur vet du att du har fått ett rek brev om du inte har en avi eller liknande..?
För att jag har beställt en grejj som skulle skickas med rek. Och det borde kommit fram till postens utlämningsställe nu.
Mjaaa.... Är det rekommenderat brev är det nog väldigt knepigt utan av eller koll.nr. Det är ju rekommenderat av en anledning. Det kan vara något väldigt viktigt som är avsedd för just den personen det skickats till. Då krävs nog avi.
Men försöka kan du ju alltid. :)
Anonym (kan man?) skrev 2008-12-21 15:19:46 följande:
Aja, bara att vänta då. Hade ju hoppats på att få de innan ja åker bort över jul!
Man brukar kunna göra det, åtminstone där jag bor. Man får säga namn och om man vet ungefär hur stort det är..
du kan hämta ut det. MEN du får en avi samma dag som paketet kommer till utlämningsstället...
så du tjänar nog intepå o gå dit o be dem leta igenom allt nu
Åh, ja kanske ska åka ner på affärn å testa då!
Anonym (kan man?) skrev 2008-12-21 15:27:28 följande:
Finsmamma: Okej, då är de ju inten mening. Då är de bara att vänta då.
Nån som vet ung. hur lång tid de tar för ett rek brev att komma fram inom sverige?
Har du kollinummer så går det nog
Anonym (kan man?) skrev 2008-12-21 15:28:57 följande:
sunshine82 skrev 2008-12-21 15:54:17 följande:
försök få tag på avsändaren och be att få kollinumret, har du det kan du definitivt hämta ut...Utan kollinr, blir det däremot svårare. Jag jobbar på postens företagscenter där man bland annat lämanr ut REK, så jag vet vad jag pratar om.
Anonym skrev 2008-12-21 20:08:29 följande: