• Pysen

Nu säger jag upp min prenumeration av Vi Föräldrar!!!

Vad f*n...

Man betalar dyra pengar och så består 90% av hela tidningen av en massa reklam..!

Grrrrr....

Fler än jag som tycker den består nästan bara av reklam?

• Svar på tråden Nu säger jag upp min prenumeration av Vi Föräldrar!!!
  • Spicy Women

Japp så därför prenumerar jag inte.

• Asia1

reklam och dåliga artiklar.

• Marma

Typ o bara samma sak hela tiden o en gång om året består hela tidningen av "detta händer under din graviditet" o "första året med bebisen"......fick två års gamla tidningar som jag läste under garviditete o stog fan nästan samma i de två åren som de två åren jag prem. sen......känns som de skulle förnya sig....sa iofs upp min för 1,5år sen så de kanske har det men inte då...

• mamma me tre

Den känns gammaldags på nåt vis..... typ samma artiklar som återkommer heeela tiden.

• mandelblomma

Gillar Mama mycket bättre :)

• Sofye

jao reklam och nästan samma hela tiden om och om igen därför köper jag inga gravid/föräldratidningar förutom mama som jag prenumererar på men tycker det är lite väl mycke reklam i den med..

ღJohn o5 ღSigrid o7 ღMiNi o9
  • brünnhilde

Och inte nog med det - det är även opassande reklam i tidningen: I ett nummer gör de reklam för ett knivställ där knivarna liksom "går igenom" en människa. inte speciellt barnvänligt, varjken för barn eller hormonella nyblivna mammor.... Därför sa vi också upp vår prenumeration efter att ha kontaktat tidningen och klagat utan resultat.

• Eka80

Vi föräldrar tycker jag är den sämsta föräldratidningen. Dubbelmoral allan! De hade ett test där de testade säkerheten på barnstolar och några stolar blev inte godkända. Döm om min förvåning när jag i nästa nummer ändå ser reklam för en av de stolarna de dömde ut i testet. Mkt märkligt. Dessutom är den överlag väldigt tråkig. Tycker mkt bättre om Mama och Föräldrar och Barn.

Svar på tråden Nu säger jag upp min prenumeration av Vi Föräldrar!!!