Min sambo är snäll men sååå tråkig...
Jag vet inte vad jag ska ta mej till... Det känns som att jag bara står o stampar. Jag lever inte som jag önskar att jag gjorde, men det kanske är normalt. Hur många lever sin dröm?
För fem år sen träffade jag en jättego och omtänksam kille på en resa. En riktig fullträff. Någon som verkligen brydde sej om mej, jag som törstade efter kärlek, efter att ha varit singel senaste två åren och bara träffat konstiga killar.
Eftersom vi bodde 50 mil ifrån varandra så sökte min kille jobb i stockholm där jag bodde, och fick det. Ett halvår efter att vi hade träffats så bodde han här hos mej och jag blev gravid. Nu har vi två små underbara barn, ett fint hus och bra jobb. Men allt har gått så fort. Vi har levt med husrenoveringar och småbarnsår. Vi har inte gjort nått kul ihop, och vi har inga gemensamma vänner. Min sambo har väldigt svårt att lära känna nya människor. Han tar inte kontakt. Jag har ett stort behov av att träffa andra par/familjer men det funkar inte. Han är sååå tråkig när vi träffar andra, så folk som vi varit hos eller bjudit hem, träffar vi aldrig mer. Hela tiden är det jag som får styra och ställa för att vi ska ha nått umgänge.
Min sambo är nöjd med att bara umgås med mej och barnen. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte sitta här hemma med familjen varje dag och kväll, dag ut och dag in....