• Äldre 21 Dec 23:11
    3313 visningar
    2 svar
    2
    3313

    Kan inte skicka sms!! Comviq

    Har försökt skicka lite sms underkvällen... men det går inte att skicka till Comviq nummer!!
    Till 3 nummer funkar men inte till comviq!!
    Någon mer som har samma problem??
    Har försökt ringa samma person... men får bara telefonsvarare!? Tänkte linje fel men kan ringa till andra comviq telefoner samt till 3 telefoner...


    Life's a bitch get used to it!!!
  • Svar på tråden Kan inte skicka sms!! Comviq
  • skorpi­onen80
    Äldre 21 Dec 23:16
    #1

    Personen verkar ha sin mobil avstängd.

  • Äldre 21 Dec 23:24
    #2
    skorpionen80 skrev 2008-12-21 23:16:20 följande:
    Personen verkar ha sin mobil avstängd.
    Jo det kan vara anledningen till att han inte svarar i telefon så mycket gissade jag också men problemet är att jag inte lyckas skicka! Även till andra personer som jag kunnat ringa till.
    Får upp "medelandet ej sänt" på skärmen... men bara till comviq telefonerna... Har kunnat ringa övriga men inte detta nummer och gissar på att han har det avstängt... han hade feber förut och var trött men skulle ringa under kvällen... dessutom har han varit hos sin mamma men lovade att höra av sig ang om han försökte köra de 45 min det tar att köra hem... men sen har han inte hört av sig... är lite orolig att det hänt något...
    Antingen att han gett sig ut i bilen och det inte gått bra eller att febern gått upp så han ligger däckad hemma hos sin mamma...

    Det var därför jag tänkte skicka sms så han kunde få det när han sätter igång mobilen (som för övrigt hade problem med batteriet gammal mobil) samtidigt får jag kvitto på att han läst och på så sätt så vet jag att han fått mitt sms
    Life's a bitch get used to it!!!
Svar på tråden Kan inte skicka sms!! Comviq