• gurlie

Vet någon VAR Kenta Gustavsson (från Mods-triologin) är begravd??

Vi håller på att ruttna av leda och det bästa vi kunde komma på att göra var att besöka Kentas grav. Sambon diggar honom hårt. Ni Hammarby-fans känner väl igen "Just idag är jag stark.." Men vi vet ju inte var graven finns???

Vet ni??

• Svar på tråden Vet någon VAR Kenta Gustavsson (från Mods-triologin) är begravd??
  • Velouria

Ingen aning. Men om ni hittar den kan ni väl lägga dit en blomma från mig också? Tacktacktack.

• plupptrollet

Jag skulle oxå vilja veta var han ligger begravd.
    Vart kan man få tag på hans musik...jag hade kasettband av kenta när jag var ung.

• LinaT

Plupptrollet, det finns åtminstone en cd på Metronome Records i deras serie "Guldkorn". Den heter helt enkelt Kenta Guldkorn.
    Hade hans LP (en med svart-vit framsida, där han står och hänger i en port med en vit plastkasse i handen...) när jag växte upp, och gillar fortfarande några av låtarna riktigt mycket!

• plupptrollet

LinaT
    Ja just det när du säger det så kommer jag nog ihåg lp:n...min kompis hade den så jag fick spela in den på kasett... .
    Men var det bara en skiva? eller har han gjort flera?

• Ung kvinna

Jag har träffat Kenta. Dock inte pratat med honom,men han hade ju många vänner bland alkoholisterna i Jakobsberg. Bara apropå Kenta =)
    Minns att han hade en svart sliten hatt på huvet.
    När dog han? Var det inte typ 4 år sedan?

• gurlie

Jag såg också honom ett par ggr i Jakan när jag bodde där. ; )

• Ankan217

Kopiera hela texten och klistra in, om ni klickar kommer ni fel.

• gurlie

Åå tack ankan. Jag trodde du först bara ville göra lite Hammarby-reklam. ; )

Har du vart vid hans grav kanske? Undrans om där finns blommor....ska berätta för sambon och dra dit i veckan.

• Ankan217

Jag vet inget direkt om Kenta annat än att jag har sett trilogin. Min sambo hjälpte mig att leta fram sidan på internet. Jag gillade Stoffe mer, (han hette så va)? Skulle vilja träffa hans son, borde vara i min ålder tror jag. Ha det så bra.

Svar på tråden Vet någon VAR Kenta Gustavsson (från Mods-triologin) är begravd??