• Camarogirl

Önskar alla en god jul!

Skickar en julhälsning till alla er som fått hem era barn, eller fortfarande väntar!

Snön lyser med sin frånvaro här på mina breddgrader, men just idag är himlen blå (kors!) och tanken på att en dag faktiskt få fira jul med eget barn lyser också upp tillvaron litegrann!

Tillsvidare passar jag på att krama maken och katten lite extra så här i juletider!

En riktigt god jul till er alla!

• Svar på tråden Önskar alla en god jul!
  • Marie IE B

Det samma önskar jag dig och det kommer att bli synd om många katter framöver.....
    .. när de inte längre får all uppmärksamhet i hemmet ;)

Wreath 

• Namaste72
    Tack det samma Camarogirl!!

Önskar alla i adoptionsforumet en
    GOD JUL
    och ett hoppfyllt
    2009
    { I am always willing to learn, however I do not always like to be taught }
  • mammamys06

GOD JUL PÅ ER ALLA!

Jag kan inte bli frisk men kan välja att leva lycklig som sjuk
  • KimKatt
     TACK!! JAG VILL OCKSÅ PASSA PÅ ATT ÖNSKA ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!
  • Cerdrica

God jul och gott nytt år alla!

PS våra katter dyrkar sonen och han har alltid tid att leka med dem så jag tror inte de tycker livet har blivit sämre det senaste året DS

• Chimamanda

God Jul och Gott Nytt År!

• Esperando

Tack detsamma! God Jul och Gott Nytt År!

• JEMAR

GOD-JUL & GOTT NYTT ÅR PÅ ER.
    Hoppas på många barnbesked nästa år :)

• Ica 6

Vi alla tre önskar också

GOD JUL O GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!

• Snoopy1974

God Jul på er allihopa

Skickar med årets önskelista till tomten.

Kära Tomten,
    Jag har varit snäll hela året och har till och med av Vetlanda Kommuns familjerätt blivit korad till blivande adoptivförälder
    Detta har medfört flera önskningar inför 2009.
    1. Jag önskar att min organisation börjar terrorisera mig med samtal ganska omgående men går inte det får de gärna börja under våren
    2. Jag önskar att slita mitt hår inför alla papper jag måste samla för att skicka iväg till landet.
    3. Jag önskar ha en femsiffrig faktura hemskickad och äntligen få betala på den.
    4. Jag önskar bli godkänd som adoptiv förälder i Ryssland.
    5. Jag önskar att få ett underbart samtal om att det finns en liten som väntar på oss i Ryssland.
    6. Jag önskar att väntan blir så kort som möjligt.

Kära Tomten om du bara skulle kunna uppfylla någon av dessa punkter skulle jag bli överlycklig men är det nu så att det blir lite för mycket för Dig så önskar jag bara att jag och min käre make ska ha ett bra år tillsammans.

Snoopy

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Önskar alla en god jul!